Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, onko ruskettunut iho kauniimpi, kuin kalpea?

Vierailija
27.06.2020 |

Jos ei nyt välitetä vaaroista.

Rehellisesti, onko ruskettunut iho kauniimpi, kuin kalpea?

Vaihtoehdot

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tullaan taas siihen että kaiken voi tehdä överisti ja se ei ole enään kaunista eikä luonnollista, sama pätee rusketuksen kanssa.

Esim. Ripset, kynnet, tissit, peppu (ylipäänsä liika lihaksikkuus), huulet, ym. aina kun ne menee överiks näyttää vaan naurettavalta. Samoin liian kärstsätty iho tai liika itserusketus. Itseruskettavaakin kuuluu käyttää siten että sitä ei huomaa ihmisen käyttävän, silloin se on onnistunut.

Olisin yläpeukuttanut, mutta "enään" oli minulle liikaa. Se on enää.

Vierailija
22/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa että ryppyiseksi rusketettua ihoa ei saa enää sileäksi ja nuoreksi edes botokseilla, täyteaineilla, ultraäänellä, jäädytyshoidoilla eikä laserilla.

Eikä naaman kiristysleikkauksella.

Eipä tuo rusketuskaan saa näyttämään ikäiseltäni. Aina kohdellaan nuorukaisena, vaikka pian jo viisikymppinen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ruskettuneista taitaa hakea lisäapua kemiasta, koska muuten harva ruskettuisi niin tasaisesti. Purkki/suihkurusketus on verrattavissa meikkaamiseen ja selvästikin se menee joillakin ihan yli eli melkein kosmeettisen kirurgian puolelle, niin että kaikki ovat jotenkin samannäköisiä.

Vaaleaihoisilla suomalaisilla tumma oma ihonväri näyttää yleensä parhaalta. On tosi kiva, että se on nyt muodissa.

Vierailija
24/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea löllyvä kalkkunaiho yäks!

Vierailija
25/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin itselle tulee mieleen että jos joku on kalpea kuin lakana, niin on viettänyt koko kesän sisällä nököttäen, ja sitä miettii että miksi.

Naiset on kauniita ihon väristä riippumatta.

Vierailija
26/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea rusketusta on välttää jos liikkuu ulkona ja pitää uimisesta.

Vierailija
27/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Itse olen liikkunut koko kesän ja rusketusta ei ole tullut. Leveälierinen hattu, pitkähihaiset ja -lahkeiset pellavavaatteet, uiminen aamuisin ennen kuumuutta.

Vierailija
28/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikäni saanut kuulla” kauheeta,

kun olet hirveen kalpea”

No nyt kun olen jo kuusikymppinen, samat sanovat ”sulla on hyvä iho”

tai ” minulla on syövän esiaste ja olen jo niin vanhan näköinen”

Niin, nuorena häpesin kalpeuttani kovin, mutta nyt taidan jo olla ylpeä siitä!

Vierailija
29/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikäni saanut kuulla” kauheeta,

kun olet hirveen kalpea”

No nyt kun olen jo kuusikymppinen, samat sanovat ”sulla on hyvä iho”

tai ” minulla on syövän esiaste ja olen jo niin vanhan näköinen”

Niin, nuorena häpesin kalpeuttani kovin, mutta nyt taidan jo olla ylpeä siitä!

Mä en häpeä kalpeutta. :)

N50

Vierailija
30/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä siinä juuri eroa ole, kumpi näyttää kauniimmalta.

Vierailija
31/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin ruskea iho viestii tyhmyydestä, erittäin vaalea iho neurootikosta.

Olen ihan luonnostani näin kalpea. En rusketu lainkaan, ainoastaan muutun punaiseksi ja palan. Haluaisin vähän terveemmän värin naamalle, etteivät tuntemattomatkin kyselisi huolestuneena, että onko kaikki hyvin.

Vierailija
32/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellainen kevyt rusketus on kauniimpaa, kuin punakka ja valkoinen...

Vierailija
33/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että riippuu kontekstista. 

Joskus on, joskus ei ..

Zinc

Vierailija
34/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Itse olen liikkunut koko kesän ja rusketusta ei ole tullut. Leveälierinen hattu, pitkähihaiset ja -lahkeiset pellavavaatteet, uiminen aamuisin ennen kuumuutta.

Onpas vaikeata!

Vierailija
35/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras väritys on se, kun liikutaan ulkona ilman auringon ottoa.

Ja sit järkyttävät rajaukset jotka ei todellakaan ketään mairittele.

Samaa koulukuntaa muuten kuin lihakset pitää olla hankittu fyysisellä työllä eikä fitnesssaleilla.

Vierailija
36/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä, joillekin sopii ja joillekin ei. Liika on kuitenkin liikaa.

Vierailija
37/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytin juuri 52, en ole koskaan ottanut aurinkoa, kevyttä päivetystä ainostaan ulkona liikkuessa muttei kuumimpaan aikaan vaan varjossa myöhään iltapäivään saakka. Kävin plastikkakirurgilla ihokerroskuvauksessa koska halusin tietää koska minun täytyisi alkaa harkitsemaan kirurgiaa, että näkyykö ihon pinnan alla muutoksia.

Siinä kuvauksessa todettiin että ihoni on 14 vuotta nuorempi kuin keskimäärin vastaavan ikäisillä naisilla. UV-vaurioita ei kuvauksissa näkynyt ja plastikkakirurgin mukaan minun iholle ei tarvitse tehdä pitkään aikaan mitään, ainoastaan suojata, kosteuttaa ja välillä käydä tehokasvohoidoissa jossa ihon pintaa käsitellään miedoilla hapoilla. Oli mieluisa yllätys :)

Mikä ihon pinnalla jo näkyvä ajoi sinut plastiikkakirurgin pakeille? Mikä kirurginen toimenpide oli mielessäsi?

Vierailija
38/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on kaunis, joillakin ei. Tekorusketus ja solarium ei tee kenestäkään kauniita.

Vierailija
39/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se rusketus kauniimpaa. Itseäkin aina alkukesästä suorastaan hävettää omat vitivalkoiset sääret ja käsivarret, joista kultaa kaikki verisuonet läpi ja epiloinnista jääneet punaiset pisteet huutaa kilometrien päähän. Sitten kun on pieni rusketus, niin paljon paremmalla itsetunnolla kehtaa kulkea tuolla ulkona. Itseasiassa silloin jopa toisinaan itsekin ihailen kotona peilistä sääriäni että onpa ne kauniit. Jotenkin näyttävät kaikinpuolin kauniimmilta kun on kevyt rusketus pinnassa. Nilkkakin on niin siron näköinen. Toisin on talvella ja keväällä niiden valkoisten säärien kanssa.

Vierailija
40/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä kärtsääminen ei ole ehkä järkevää, mutta joku järki sen auringon välttelyn kanssakin kannattaa olla. Itse olen vältellyt aurinkoa yläasteelta asti. Istunut siis kesät pääosin sisällä. Nyt olen 37. Oonhan mä kyllä 5 vuotta ikäistäni nuoremman näköinen ja yhtään ryppyä ei vielä ole, otsassa vain neljä kevyttä juonnetta. Mutta silti. Ois voinut nauttia nuorempana enemmän kesistä eikä istua aina vain sisällä. Pitäis muistaa että elämästä pitää myös nauttia eikä aina ajatella kaikkea terveys edellä. Mitä sillä pitkällä elämällä ja etenkään rypyttömällä iholla tekee, jos elämästä ei ole nauttinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan