Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut helteen vihaajat on niin aggressiivisia? Pitäiskö kaikkien muka tykätä samasta?

Vierailija
27.06.2020 |

En ymmärrä täälläkin viime päivinä vellonutta keskustelua. Minäkään EN siis henkilökohtaisesti tykkää helteistä, koska kotona lämpötila nousee kolmeenkymmeneen, enkä kissan ja alimman kerron asunnon takia voi yöllä tuulettaa. En nuku hyvin.

Silti minua ei tippaakana häiritse, että osa tykkää helteistä. Hyvähän se on, jos nauttii, miksi se olisi minulta pois tai jotenkin haittaisi minua?

Tämä pätee melkein mihin tahansa makuasiaan, todella moni raivoaa siitä, että kaikki eivät tykkää presiis samasta kuin hän itse. Lapsellista ja outoa minusta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vässyköitä.

Helteestä valittajat voisivat muuttaa vaikka ISLANTIIN! Suomessa nyt sattuu olemaan usein kesäisin helteisiä päiviä.

Koittakaa nyt luojan tähden jo tottua ajatukseen.

Vierailija
22/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nnkk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on paha olla. 

Osuit oikeaan. Meillä on paha olla. Esim. mulla särkee pää ja saa olla tosi tarkkana, että muistaa juoda, kun verenpaine helposti humahtaa yhtäkkiä niin alas, että on vaarassa pyörtyä portaissa. Juominen auttaa, muttei täysin poista tätä huimaustaipumusta.

Pärjään ihan kivasti kotioloissa, kun voin tarvittaessa vetäytyä vaikka kellarikerrokseen vilvoittelemaan, eikä ole pakko tehdä mitään.

Mutta työpäivät on aika rankkoja. En ole aggressiivinen, mutta en esim. jaksaisi kuunnella ihmisten pitkiä selostuksia minkään valtakunnan ongelmista, kun voimat menee omaan selviytymiseen.

Vierailija
24/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia jotkut valittavat, että esim. loma menee pilalle, jos hiukan tuulee puissa ja ehkä sadettakin ripsaisee?

Entäs syksyn sateet ja talven kylmyys? Joitakin nekin harmittavat, vaikka ovat pelkkiä pukeutumiskysymyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi