Voiko ruma nainen saada miehen
Olen 21v ja ruma ku rotta..voiko tällainen paska saada miehen
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit saada ruman miehen.
Voi saada jopa seksisuhteen komean miehen kanssa,.
Ei kyllä kuulosta komealta, jos joutuu ottamaan ruman seksisuhteeseen. Luulisi olevan niitä kauniita jonoksi asti.
Kannattaa pysyä sinkkuna aina. Kukaan ei kelpuuta ketään ikinä
Kyllä ruma nainen voi miehen saada, parisuhteeseenkin. Mulla on aina ollut miehiä, vaikka ulkonäköni on huono. En osaa asiaa selittää. Ehkä kaikki miehet ei ole niin ulkonäkökeskeisiä, tai sitten olen saanut kaikki ne pervot jotka viehättyy rumista naisista :D Ja niitä on riittänyt kyllä.
95 % tapauksista nainen joka sanoo itseään rumaksi ei ole oikeasti ruma. Uskoisin siis, että kelpaat jollekin kun vain korjaat asenteen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ruma nainen voi miehen saada, parisuhteeseenkin. Mulla on aina ollut miehiä, vaikka ulkonäköni on huono. En osaa asiaa selittää. Ehkä kaikki miehet ei ole niin ulkonäkökeskeisiä, tai sitten olen saanut kaikki ne pervot jotka viehättyy rumista naisista :D Ja niitä on riittänyt kyllä.
Tai sitten sulla ja miehillä on erilaiset näkemykset rumuudesta?
Mä oon helvetin ruma naamasta ja silti sain miehen. Mies on vielä komea ja fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Voit. Rumalla miehellä taas on huonompi tilanne, kun kaikennäköiset naiset haluavat vain niitä pitkiä, harteikkaita ja isokätisiä miehiä. Tästä oli pitkä ketju hiljattain, joten turha haukkua u.liksi.
Isokätisiä? Mitä tuo tarkoittaa? itse kun viimein totesin että näillä nakkisormilla ja isoilla kämmenillä ei soiteta kitaraa kuin Satlinai tai Herman Li. Meni nekin vuodet hukkaan
Satriani piti sanomani, niin, ne nakkisormet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sulla ja miehillä on erilaiset näkemykset rumuudesta?
Mun ulkonäköä naiset aina kehuu ja luulee että miehiä on joka sormelle. Oikeasti miehet melkeinpä juoksee karkuun.
kannattaa opetella jokin erityistaito
Tavoittele vaikka että osaat antaa maailman parhaan suihinoton kokatessasi.
31 sä oot liian hyvännäkönen, miehet pelkää!
Kauneus ja rumuus ovat molemmat katsojan silmässä. Minä olen aika kasvosokea ja yleensä eri mieltä siitä kuka on kaunis. Ne muiden mielestä kauniit näyttävät minulle yhdeltä ja samalta massalta. Minulle kaunis tai komea on se joka jotenkin erottuu ja saatan jopa muistaa ja tunnistaa ne kasvot.
Minua ei huoli kuin eläimet