Keskipäivä. Ei viitsi mennä tuonne paisteeseen. Muita?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Kelloaan on jo yli yhden.
Niin on, mutta ollaanhan nyt keskellä päivää ja uv-säteily on huipussaan.
Olen kotona ja verhot kiinni. Mukavan viileä kotiluola.
En mene minäkään, keskipäivällä eli n. 11-17 puuhaillaan muita juttuja ja suojaudutaan auringolta, aamulla ja illalla turvallisempaa ulkoilla 🙂☀️
Kävin varjoisalla metsäpururadalla kävelemässä 11-12 ja nyt ei yhtään kiinnosta lähteä tuonne hohteeseen.
Lähdin lenkille klo 7. Olisi pitänyt lähteä viimeistään kuudelta. Oli jo ihan liian lämmin liikunnan kannalta, hyvä, että jaksoin kotiin (10 km).
Sunnuntaiaamuna siis klo 5.30 liikenteeseen :)
Nyt kun ollaan kesäajassa eli normaaliaikaan (talviaika) verrattuna on siirretty kellonaikaa tunnilla eteenpäin niin aurinko ei ole etelän suunnassa puolenpäivän aikaan vaan kello 13, eli kyllä yhden aikaan olla siltä kannalta keskipäivässä.
Kävin 300 metrin päässä kaupassa ja jo sillä matkalla tuntui, että on liikaa paistetta.
Kerrankin on iloa pohjoisen suuntaisesta parvekkeesta. Ja riippumatosta siellä!
Parvekkeella ylimmässä kerroksessa ei ole kuuma. Aurinko ei paahda koko tilaan. Harmittaa kun olen ymmärtänyt parvekkeen hienouden vasta nyt etätöiden takia vaikka jo vuosikausia asunut tässä. Ympärillä kaunista luontoa.
Ulkona varjossa hyvä, pitkähihainen päällä.
Itse en ole jaksanut edes kauppaan mennä. Ihan vetelä olo. Täytyy illemmalla yrittää.😵
Just kävin raahauduin kauppaqn. Kassajonossa huomasin et lompakko kotona. Ei kun ostokset sivuun, lompakon hakuun ja takas.
Tukahduttavan kuuma. Vitutti.
Mulla siivouspäivä. Ei jaksais enää... Hiki valuu joka paikasta...
Pöh, ulkona olen mieluummin mutta varjossa. Mitenkin vältän aurinkoa koska palan heti. Viihdyn silti mieluummin ulkona kuin sisällä kököttäen
Vierailija kirjoitti:
Mulla siivouspäivä. Ei jaksais enää... Hiki valuu joka paikasta...
Välillä niistä rutiineista voi luopua, esim tiettävästi sää viilenee jo huomenna, viimeistään maanantaina, miksi siis siivota nyt kun voit tehdä sen sadesäällä ensi viikolla?
En mene ulos ennen kuin uv-indeksi on alta 2, ellei ole ihan pakko.