Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4,5-vuotias kotihoitoon pienempien sisarusten ohella?

Vierailija
31.07.2008 |

Vai olisiko päiväkoti mielestäsi jo kehittävämpi paikka tämän ikäiselle?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuisit näkemään tosi paljon vaivaa saadaksesi lapsillesi kavereita. Pitää sopia treffejä ja ravata puistossa, notkua harrastuksissa kaverisuhteiden toivossa jne. Se se kuule vasta työlästä on! Olisit ikionnellinen.

Ja eikähän se oma lapsesikaan siellä valvomatta olisi.

16

Vierailija
22/29 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vetäydyn takavasemmalle saamarin onnellisena siitä että saan toimia ilmaisena lapsenvahtina naapurin tenavalle!

nro 14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaa niin kauheasti ikäistään seuraa, jota täällä leikkipuistossa ei ole tarjolla eikä lähistöllä hirveästi sen ikäisiä lapsia tai sitten tytöillä on jo "oma" kaverinsa ja meidän tyttö saa kuulla "voi kun se menisi pois". Kerhoa on tarjolla kerran viikossa 3h ja jos kuljettaisi muiden alueiden kerhoihin muuttuisi se paljon raskaammaksi kun 3-4 päivänä päiväkotiin vieminen, usein kun niidenkin ajat sitten osuvat pienemmän päiväuniaikoihin.

Vierailija
24/29 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. 3 päivää viikossa.

Vierailija
25/29 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotihoidossa ja kuljettaisin kerhoissa.

Siinä tapauksessa että lähistöllä ei olisi kunnollista kerhotoimintaa harkitsisin päiväkotia.

Vierailija
26/29 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole, panisin kerhoon.

Vierailija
27/29 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen "ennen muinoin raadettiin" -lausunnot olivat vähän kauempaa historiasta.

Vierailija
28/29 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silloin mietitty mitä vanhempien lasten kanssa tehdään. Automaattisesti lapset hoidettiin itse. Kyllä omat vanhemmat voivat tarjota virikkeitä lapsilleen samoin kuin päivähoito!

Vierailija
29/29 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on syksyllä 4 täyttävä kotihoidossa. On vielä ainakin vuoden. Olen kyllä miettinyt, että olisin kotona niin kauan kun kuopuskin (nyt vajaa 2 v) on menossa kolmannelle luokalle.

Meidän lapsi käy pk:n kerhossa 2 krt viikossa ja muskarissa kerran viikossa. Iloinen ja sosiaalinen poika.

Itse mietin aina, että millainen on lapsen koti ja suhde vanhempiin, mikäli lapsi menee mielummin hoitoon kun viettää aikansa oman perheen parissa. Ei ne virikkeet nyt niin ihmeellisiä siellä pk:ssakaan ole. Se on hoitopaikka ei mikään "puuhamaa". Kavereita meidän lapsilla on muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi