Mitä haluaisit kysyä 25-vuotiaalta naiselta?
Nautitaan helteistä, kerkeää taas olemaan monta kuukautta kylmää :)
Kommentit (27)
Miksi kuvittelet kenenkään haluavan kysyä sinulta mitään?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet kenenkään haluavan kysyä sinulta mitään?
Mulla on vaan tylsää niin siks tein tän kysymyspostauksen ja onhan 25v iso rajapyykki ihmisen elämässä, joten tässä keskustelussa voi lukea ainakin yhden 25-vuotiaan ihmisen ajatuksia :)
Joko odotat saavasi lapsenlapsia pian?
Oletko jo saavuttanut taloudellisen riippumattomuuden?
Montako maisterin tutkintoa olet tuohon ikään mennessä jo ehtinyt tehdä?
Mitä harrastat, tai onko jotain harrastusta jonka haluaisit aloittaa?
Vierailija kirjoitti:
Joko odotat saavasi lapsenlapsia pian?
Oletko jo saavuttanut taloudellisen riippumattomuuden?
Montako maisterin tutkintoa olet tuohon ikään mennessä jo ehtinyt tehdä?
Ehkä keskityn nyt vaan näiden 7- ja 4-vuotiaiden poikien kasvatukseen ja nautin siitä että he ovat vielä pieniä ja lapsenlapset kerkeää tulla myöhemmin :D
Taloudellisesti olemme muista riippumattomia joo, minä ja mies käydään töissä.
Maisteria musta ei ikinä tuu, ei riitä kiinnostus siihen ja en ajattele maistereita minään yli-ihmisinä että kaikkien pitäis haluta olla maistereita. :D Olen tyytyväinen tarjoilijan työhöni ja mieheni tekee sähköasentajan töitä, elämme siis tavallisen perheen elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä harrastat, tai onko jotain harrastusta jonka haluaisit aloittaa?
Tällähetkellä harrastan lenkkeilyä ja kahvakuulalla treenaamista ja olen tyytyväinen näihin. Nuorempana olen harrastanut lenkkeilyn lisäksi ratsastusta, aerobicia ja tankotanssia.
Ehkä paperi tulis kuitenkin ulos helpommin joten söisin sanomalehden :D siinäkin kyllä pelkäisin että mitä se muste aiheuttaa mun vatsalle tai suolistolle mutta pelkäisin liiman aiheuttavan ennemmin suolitukoksen ja sitähän en missään nimessä halua... kääk!