Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisko ottaa koko ajan miehekseen tyyppejä jotka paljastuvat väkivaltaisiksi kaheleiksi.

Vierailija
27.06.2020 |

Tappeluja ja eroja joka toinen viikonloppu. Muutenkin hänellä elämänhallinta hukassa eikä hyviä ystäviä. Ei työtä eikä luottotietoja. Kääntyy koko ajan mun puoleen kun pitää lainata 20e ja 40e ja 25e ja 40e... Varmasti hällä raskasta, en sitä kiellä mutta mua on alkanut jo ahdistamaan ja pelottamaan hältä tulevat viestit kun en tiedä mitä taas seuraavaksi. Turvakotia oon ehdottanut, eikö sitä kautta vois saada asuntoakin? Muttei halua mennä.
Mitä ihmettä teen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totea ensiksikin itsellesi että auttamisesi ei ole auttamista, vaan mahdollistamista. Mahdollistat siskosi kierrettä lainaamalla rahaa. Ihmiset eivät opi mitään jos heille koko ajan tarjotaan mahdollisuutta jatkaa samalla tiellä.

Hän on vastuussa omasta elämästään, et sinä. Hänen on päätettävä, jatkaako samalla tiellä vai haluaako muutoksen elämäänsä. Sisäistettyäsi tämän, totea asia hänelle.

Vierailija
2/3 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännät miehet vetävät naisia aina puoleen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi käydä vaikka aikuissosiaalityössä keskustelemassa tilanteesta. Opiskelemaan lähteminen voisi myös olla yksi vaihtoehto millä saada elämää vähän hallintaan. Jos parisuhteessa on väkivaltaa niin siitä tulee kyllä poistua vaikka sitten turvakodin kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi