Olisipa mukava mennä helteillä uimarannalle mutta ei sitä kehtaa laihana miehenä :(
183cm/64kg
Naiset nauravat kun näkevät noin heikon miehen. Sellainen hieman lihavakin on varmasti mukavampaa katseltavaa. 😞
M28
Kommentit (28)
No tuo on kyllä todella noloa. Miten voit painaa noin vähän? Eikö sulla ole yhtään lihasta? Syö enemmän hyvä "mies".. Ja tosiaan mene salille.
Suurin osa ihmisistä on rannalla ja keskittyy omiin juttuihinsa. Tällä palstalla on haukuttu jo läskit naiset moneen kertaan, ei kai kukaan uskalla rannalle, jos tämän palstan narisijoiden mielipiteisiin nojaa. Oikeasti, täällä hämmentää ne, joilla ei elämässä paljon sisältöä ole, tuskin edes itse kehtaavat rannalle mennä. :)
Vierailija kirjoitti:
No tuo on kyllä todella noloa. Miten voit painaa noin vähän? Eikö sulla ole yhtään lihasta? Syö enemmän hyvä "mies".. Ja tosiaan mene salille.
T. Ap potkimassa omaa provoaan / ulinaansa
Kuulostat herkältä ja kiltiltä. Naisia ei haittaa sellaiset miehet rannoilla.
Monet naisethan tykkää laihoista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat herkältä ja kiltiltä. Naisia ei haittaa sellaiset miehet rannoilla.
Nimenomaan tuommoiset miehet on ulkona naiskuvioista, ellei ole kuuluisa Rokkari tai rahaa niin ettei jaskalle taivu.
Olet timmi. Itsekin olin joskus noissa mitoissa ja rasvaa oli vain voileivällä.
No älä mene. Pysy kotona ja laita villapaita ja lämmitys päälle niin voit marttyroida enemmän.
Oi, kuulostat ihanalle. Minä tykkään hoikista pojista.
No en minäkään kehtaa, kahden lapsen yh joten jää rannat väliin meidän perheeltä. Olen ylipainoinen ja ruma, huono olla omassa kropassa. Olen ollut kerran rannalla tänä kesänä maksimekossa kun lapset halusivat uida ja hankalaa on kun ovat vasta 3 ja 5 v. Shortseja en laita, olen persevä ja reitevä ja näyttävät pervoilta mun jalassa. Ihan sama jos muut sanovat että rannalle vaan jos inhoaa omaa kroppaansa. Mä en kestä edes peiliin katsoa eikä musta saa ottaa valokuvia. Ikää on jo 39 joten ei johdu nuoruudesta.
Melko sama täällä!
Pikkusormikin on mulla niin siro, ettei heti tule mieleen kenellä olisin nähnyt.
Eri, ja vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Monet naisethan tykkää laihoista miehistä.
Naisen mielestä laiha mies = Brat Pitt Fight clubissa
Jos ei kestä elää ja häpeää on syytä kävellä ja pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Oi, kuulostat ihanalle. Minä tykkään hoikista pojista.
Kuulostat lihavalta.
Höpsis! Rannalle vaan! Itse tykkään hoikista miehistä. Toki plussaa on jos on edes vähän hartioita. Sellaiset bodari/ rantamursut ei innosta yhtään.
N25
Laihanahan juuri on helppoa mennä rannalle miehenäkin. Itse taas en sairaalloisen ylipainoisena miehenä kehtaa mennä uimarannalle tai uimahalliin.
Pyllyspiidot jalkaan vaan ja ylpeästi esittelemään itseä! Huutelijoista voi tehdä juttuvinkin iltalehteen
Huutonaurua siimalle! Mene salille homo!