Olisipa mukava mennä helteillä uimarannalle mutta ei sitä kehtaa laihana miehenä :(
183cm/64kg
Naiset nauravat kun näkevät noin heikon miehen. Sellainen hieman lihavakin on varmasti mukavampaa katseltavaa. 😞
M28
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Höpsis! Rannalle vaan! Itse tykkään hoikista miehistä. Toki plussaa on jos on edes vähän hartioita. Sellaiset bodari/ rantamursut ei innosta yhtään.
N25
Mä pystyn tekemään tuollasella miehellä hauiskääntöjä, mitäs sanot siihen ehh vaikuttavaa eikö?
T: 177cm 86kg manlet hobbit yoked
Tykkään tosiaan mennä rannalle ihan vaan nauramaan muille. Osoittelen ja nauran huutamalla niin kovaa että kurkkuun ja keuhkoihin sattuu ja kaikki kääntyy katsomaan.
Ja samaa tekee suurin osa kaikista muistakin maailman ihmisistä. En muista nähneeni kenenkään koskaan uivan tai ottavan aurinkoa, paitsi leffoissa. Kyllä se todellisuudessa on pelkkää naurua, osoittelua ja pilkkaa.
Siksi en käy hirveän usein, alkaa aina korvat soimaan kun sata ihmistä kiljuu täyttä kurkkua tauotta.
Rohkeasti vaan ap! Pistät aurinkolasit päähän ja etsit itsellesi mukavan paikan ja pulahdat vilvoittavaan veteen. Jos rohkaistut katsomaan lasien suojasta ympärillesi niin huomaat että ketään ei kiinnosta eikä kukaan kyttää tai arvostele vaan ihmiset keskittyy omaan hauskanpitoon kuten sinäkin. Seuraavalla kerralla sun onkin jo vähän helpompi mennä rannalle jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis! Rannalle vaan! Itse tykkään hoikista miehistä. Toki plussaa on jos on edes vähän hartioita. Sellaiset bodari/ rantamursut ei innosta yhtään.
N25
Mä pystyn tekemään tuollasella miehellä hauiskääntöjä, mitäs sanot siihen ehh vaikuttavaa eikö?
T: 177cm 86kg manlet hobbit yoked
No ei, kata pitää pystyä tekemään ja pari piruettia. Hauiskäännöt, pyh.
Voit laittaa tyttöjenfarkut jalkaan! 😂
Anna mä arvaan mikä teitä naisia haittaa, vahva ja treenattu kiltti mies joka tietää arvonsa? Kiltti mies joka partioi rannalla kädet koukussa lantiolla ja seuraa teidän naisten jokaista liikettä, jokaista haureuden tekoa haukan silmillään.