Mitä ajattelette yksin terassilla olevasta komeasta miehestä?
Olen komea mies, ja käyn pari kertaa kesässä terassilla yksin. Naiset ei oikein uskalla tulla juttusille, tai sit ne ei viitsi. Mitä siis ajattelette?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeus tai "komeus" ei ole mikään pillumagneetti itsessään. Itse olen kaukana siitä, keski-ikäinen, sikspäkin sijaan pieni tynnyri ja niin edelleen. Seuraa olisi silti tarjolla.
M53
Painitte kuitenkin ihan eri kategoriassa.
Terasseilla pitäisi olla pieni tila miehille paidattomaan isälliseen painiin.
Voisi vähän ottaa erätaukoa ja ryystää bilsnerssiä. Sitten taas painia ja vääntää kättä naisten edessä.
Siitä ne vosutkin tykkää ja kimulit käy kuumana kun kaksi uroot ottaa mittaa toisistaan siittä, että kukahan päässee tänä iltana panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeus tai "komeus" ei ole mikään pillumagneetti itsessään. Itse olen kaukana siitä, keski-ikäinen, sikspäkin sijaan pieni tynnyri ja niin edelleen. Seuraa olisi silti tarjolla.
M53
Painitte kuitenkin ihan eri kategoriassa.
a) en paini ja b) en kuvittele jumalaista yksin latteaan lipovaa adonista naisjahdissa päihittäväni, mutta c) kokemus on osoittanut, että ihan viehättävät daamitkin kiinnostuvat ja se ei voi olla lompakko tai ulkonäkö.
Itsellä se on huumorintaju.
Hyvä juttumies saa aina naisen kuin naisen. Sitä komistuu puhuessaan.
Antaa toiselle nautintoa. Naiset on aina olleet hulluna Pekka Puupää tyylisiin miehiin.
Ajattelen, että joko se odottaa kavereitaan tai sitten sillä on ollut riitaa vaimonsa/tyttöystävänsä kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Tulossa töistä (akateeminen), haluaa olla rauhassa, ottaa yhden ja lähtee pikaisesti pois. Niinhän sen kuuluu ollakin.
En usko, että ap on komea.
Näkemättä epäkomea. Jep, jep!
Niin sitä vielä, että kaverin (joka on supliikkimies) kanssa oon huomannut, että osa naisista ikäänkuin osoittaa kiinnostuksensa hänen kauttaan/avullaan.
Eikö naisilla itsellään ole rohkeutta suoraan kontaktiin, ainakaan jos puhutaan alkuillasta ja alle promillen humalasta..?
Joku luuseri kun pitää yksin olla terassilla
Jos on komea, niin päässä heittää niin perkeleesti
Ymmärrän ap:ta täysin. Itseänikin on monesti kehuttu niin, että kai sitten olen ainakin jonkin verran komea, vaikken mikään malli varsinaisesti olekaan.
Olen myös itsekin luonteeltani vakavahenkisempi, mutta huumoria riittää, kun ensin tutustun ja vapaudun.
Olin tässä juuri terassilla iltaa viettämässä. Ensin olin yksin, tosin aika vähän aikaa, ja sitten kaverini tuli ja olimme lopun iltaa kahdestaan.
Katseita tuli muutamilta naisilta sekä yksin ollessani että kaverin kanssa ollessani. Mitään muuta ei kuitenkaan tapahtunut. Yhden kiinnostavan ja yksin istuvan naisen kanssa vaihdoin katseita useaan otteeseen, enkä silti tehnyt mitään. Tyypillistä. En vain osaa mennä juttelemaan tuntemattomille. Jos taas nainen tulisi samaan pöytään ja aloittaisi keskustelun, niin pystyisin ihan hyvin jatkamaan juttelua. En tajua, mikä lukko mulla on päällä, etten voi mennä ikinä juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Se, että mies mainostaa vauva-palstalla olevansa komea herättää lähinnä myötähäpeää. Se emoji, jossa lyödään käsi naamalle kuvaa parhaiten ajatuksiani.
Et ole paljoakaan vielä nähnyt tätä palstaa. Täällä aikuiset taantuvat lapsen tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ap:ta täysin. Itseänikin on monesti kehuttu niin, että kai sitten olen ainakin jonkin verran komea, vaikken mikään malli varsinaisesti olekaan.
Olen myös itsekin luonteeltani vakavahenkisempi, mutta huumoria riittää, kun ensin tutustun ja vapaudun.
Olin tässä juuri terassilla iltaa viettämässä. Ensin olin yksin, tosin aika vähän aikaa, ja sitten kaverini tuli ja olimme lopun iltaa kahdestaan.
Katseita tuli muutamilta naisilta sekä yksin ollessani että kaverin kanssa ollessani. Mitään muuta ei kuitenkaan tapahtunut. Yhden kiinnostavan ja yksin istuvan naisen kanssa vaihdoin katseita useaan otteeseen, enkä silti tehnyt mitään. Tyypillistä. En vain osaa mennä juttelemaan tuntemattomille. Jos taas nainen tulisi samaan pöytään ja aloittaisi keskustelun, niin pystyisin ihan hyvin jatkamaan juttelua. En tajua, mikä lukko mulla on päällä, etten voi mennä ikinä juttelemaan.
Itsetunto tai sen puute. Molemmat tulevat siitä, mitä karikkoja kohtaat ja miten niistä suoriudut.
M53
Yksin oleva mies on lähtökohtaisesti yksinäinen ja luuseri. Sosiaalisuus ja se, että on kavereita, on yleensä merkki sosiaalisesta statuksesta. Komeusvähennystä saa toki jonkin verran tästä luuerin leimasta, mutta kyllä se silti herättää vähän oudot vibat naisissa ellei ole ihan poikkeuksellisen komea tai joku julkkis. Jos on yksin baarissa tai terassilla, niin muut yleensä helposti ajattelevat ettei tuolla ole kavereita eli tuossa on oltava jotai vialla. Eli jos ei ole erityisen komea, niin helposti saa kyllä luuserin leiman. Juuri tämän takia miehillä on aina ne "wingmanit" mukana baarissa jos on tarkoitus saada naisseuraa.
Toteaisin että vautsi vau onpas komea mies! Tiirailisin aurinkolasien läpi ja odottaisin milloin upean miehen naisystävä saapuu. Itse en kumminkaan uskaltaisi tehdä aloitetta ja tyytyisin vaan katseluun(oletuksena että miehellä on jo seuraa). T. Ujo, kaunis ja hoikka sinkku
Todella komeilla miehillä ei ole tuollaisia huolia. Riittää kun vain sormeaan napsauttaa.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Tervehdys!
En ole siis yksin... Joo, mulla ihan sama tilanne, en vaan ole sellanen läpänheittäjä, että menisin tosta vaan toiseen pöytään tuttavallisesti. Kuitenkin olen sen verran aikuinen mies, että voisin keskustella ihan mistä vaan luontevasti tuntemattomien kanssa. Kunnioitan muiden rauhaa niin paljon, etten haluaisi häiritä. Yökerhossa voi aina pyytää tanssimaan ja kääntyä pois jos nainen ei lähde, mut terassilla on tämä pöytäkeskustelukulttuuri, joka itseäni miellyttää enemmän. Pöydästä pois käännättäminen on jo aika noloa, sitä kai eniten vieroksun.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että mies mainostaa vauva-palstalla olevansa komea herättää lähinnä myötähäpeää. Se emoji, jossa lyödään käsi naamalle kuvaa parhaiten ajatuksiani.
Et ole paljoakaan vielä nähnyt tätä palstaa. Täällä aikuiset taantuvat lapsen tasolle.
Aika pieni tuo hänen mainoksensa oli, eikä palsta ole mikään kohde. Outo tuo edellisen kommentti. Tuomitseva, melkeinpä pilkkaava tuntematonta kohtaan.
*eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetunto tai sen puute. Molemmat tulevat siitä, mitä karikkoja kohtaat ja miten niistä suoriudut.
M53
Tai perusluonne. En ole mikään poika myöskään enää. Olen aina ollut temperamentiltani tällainen. Oli eräs ajanjakso, kun pistin itseni kunnolla likoon yöelämässä ja alkoholin voimalla pakotin itseni tekemään aloitteita. Ja sehän muuten toimi myös monta kertaa.
Se ei kuitenkaan ole minua. Tuon jakson jälkeen olen palautunut enemmän omaksi itsekseni. En ole mikään iskijä ja naisten naurattaja, vaikka silti olisin ihan hyvä juttelija. No näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
On aika korkea kynnys lähteä yksin terassille. Mut kyllä huomataan, olen pitkä, urheilullisella tavalla raamikas (ei mahaa) ja sit tämä epäsuomalaisittain paksu tukka. Lisäks mua luullaan ikäistäni nuoremmaksi.
AP
Miksi siinä on korkea kynnys? Itse en ole terasseilla käynyt, mutta nuorena kävin välillä yökerhoissa tanssimassa yksin. Eikä siinä mitään kynnystä ollut, hyvin viihdyin ja hauskaa oli. Ainoa ongelma että välillä tuli miehiä tekemään tuttavuutta eikä niiltä meinannut saada rauhaa. Eivät meinanneet millään tajuta, että olin siellä yksin pitämässä hauskaa enkä etsimässä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervehdys!
En ole siis yksin... Joo, mulla ihan sama tilanne, en vaan ole sellanen läpänheittäjä, että menisin tosta vaan toiseen pöytään tuttavallisesti. Kuitenkin olen sen verran aikuinen mies, että voisin keskustella ihan mistä vaan luontevasti tuntemattomien kanssa. Kunnioitan muiden rauhaa niin paljon, etten haluaisi häiritä. Yökerhossa voi aina pyytää tanssimaan ja kääntyä pois jos nainen ei lähde, mut terassilla on tämä pöytäkeskustelukulttuuri, joka itseäni miellyttää enemmän. Pöydästä pois käännättäminen on jo aika noloa, sitä kai eniten vieroksun.AP
Kyllä toi samalta tosiaan kuulostaa kuin itselläni. Ehkä tässä pitää vielä rohkaistua ja kokeilla vaan mennä pöytään joku kerta. Jos käännytetään pois, niin sitten voi miettiä asiaa uudelleen. Helpointa ehkä vain suoraan terassille tullessa ajattelematta etsiä joku sopiva pöytä ennen kuin ehtii liikaa miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Todella komeilla miehillä ei ole tuollaisia huolia. Riittää kun vain sormeaan napsauttaa.
Zinc
Sinä et varmaan juuri sormiasi napsuttele.
M53
Lähinnä tuntisin sääliä, en todellakaan lähestyisi.
Haluan 100% raittiin miehen, enkä mitään terassillanuohooojaa.
a) en paini ja b) en kuvittele jumalaista yksin latteaan lipovaa adonista naisjahdissa päihittäväni, mutta c) kokemus on osoittanut, että ihan viehättävät daamitkin kiinnostuvat ja se ei voi olla lompakko tai ulkonäkö.