Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette yksin terassilla olevasta komeasta miehestä?

Vierailija
26.06.2020 |

Olen komea mies, ja käyn pari kertaa kesässä terassilla yksin. Naiset ei oikein uskalla tulla juttusille, tai sit ne ei viitsi. Mitä siis ajattelette?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, just sitä mä mietinkin, että kaverin kanssa ollessa naiset helpommin lähestyvät, ei välttämättä iskumielella, mutta edes niiden parin vapaan tuolin takia. Yksin kun olet niin eipä juuri kukaan tule silloin.

Kyllä mä kohtalaisen komeana itseäni pidän, en silti ylimielisesti, mut vakavaksi mun ilmettä on usein luonnehdittu.

AP

Vierailija
22/74 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä hiukan. Ap siis kuvittelee, että komea ulkonäkö on se juttu. No, ehkä tyhjäpäille on. Sitähän sinä ilmeisesti tässä haet, että pimpsukat kostuisivat naisilta sinut nähdessään. Ei se vaan niin yksioikoisesti mene. Ihmisessä pitää normaaliälyiselle ihmiselle olla jotain muutakin kuin kuori, että viisari värisee/pöksy kastuu. Voin olla väärässäkin.

M53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajettelisin että saisikohan seksua.

Vierailija
24/74 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä hiukan. Ap siis kuvittelee, että komea ulkonäkö on se juttu. No, ehkä tyhjäpäille on. Sitähän sinä ilmeisesti tässä haet, että pimpsukat kostuisivat naisilta sinut nähdessään. Ei se vaan niin yksioikoisesti mene. Ihmisessä pitää normaaliälyiselle ihmiselle olla jotain muutakin kuin kuori, että viisari värisee/pöksy kastuu. Voin olla väärässäkin.

M53

No esimerkiksi karisma puskee ihmisestä läpi, vaikkei sano sanaakaan. Sanoisin että aika pitkälti nonverbaalisesti se kiinnostus herää jos on herätäkseen. Törpöt toki osaavat sössiä lahjakkaasti mahdollisuuksia.

Vierailija
25/74 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron heti kun näen vaan sellaisen.

Vierailija
26/74 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika korkea kynnys lähteä yksin terassille. Mut kyllä huomataan, olen pitkä, urheilullisella tavalla raamikas (ei mahaa) ja sit tämä epäsuomalaisittain paksu tukka. Lisäks mua luullaan ikäistäni nuoremmaksi.

AP

Vierailija
27/74 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ajattelisi mitään ihmeellistä.Seuraisin ehkä miten toimii.Kokeilisin ja keskustelisin hänen kanssaan myöhemmin illasta jos olisi mielestäni kiinnostava.Miettisin kyllä miksi tuon näköinen on täällä yksin.Sitten arvaisin keskustelun jälkeen ehkä että on itseään täysi varsinkin kun sanoo täällä itseään hyvän näköiseksi.Hyvännäköisyys on katsojan silmissä tiedätkö?

Vierailija
28/74 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika korkea kynnys lähteä yksin terassille. Mut kyllä huomataan, olen pitkä, urheilullisella tavalla raamikas (ei mahaa) ja sit tämä epäsuomalaisittain paksu tukka. Lisäks mua luullaan ikäistäni nuoremmaksi.

AP

Ja istut iltaasi vauvapalstalla.

M53

Vierailija
29/74 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Se on jännä miten komeudelleen ei mitään voi. Pitää vain olla ja sietää niitä katseita ja tiedostusta siitä että lähialueella ei löydy yhtään samanveroista tapausta.

Siis yksi viidestäsadasta.

Neil Young - Like a Hurricane

Vierailija
30/74 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ainakaan ajattele, että siinä se istuu ja toivoo että nainen alkaisi vokotella, niin kuin aapeen tapauksessa tuntuu olevan. Ei kaikilla ole joka hetki pariutuminen mielessä. 

Jos haluat naisseuraa, etsi naisseuraa äläkä odota että naiset lukee sun ajatuksia. 

Vierailija
31/74 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M53

Niinpä, hullua!

Mutta sitä se on kun on vieläpä ujo ja vakavahenkinen. Ylimielinen en ole.

AP

Vierailija
32/74 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ainakaan ajattele, että siinä se istuu ja toivoo että nainen alkaisi vokotella, niin kuin aapeen tapauksessa tuntuu olevan. Ei kaikilla ole joka hetki pariutuminen mielessä. 

Jos haluat naisseuraa, etsi naisseuraa äläkä odota että naiset lukee sun ajatuksia. 

Joo joo mutta se katse riittää katos.

Olet katsahtanut ja tehnyt päätelmäsi, että ai hevletti! Tuohan on parempi kuin oma mies koskaan on.

Sitten jatkat elämääsi ja se mies sielä karsinassa ryystää huulet vaahdossa kuohuvaa muovituopistaan.

Ja se perse jammailee halvalla puutarhatuolilla tiukkaa sävelmää. Ne katseet on ruokaa, eikä se suodatu mihinkään aurinkolasienkaan takaa.

Olette hulluna setiin.

Vierailija
33/74 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

M53

Äläri kädessä, tuoppi pöydällä ja kimulit kävelee ohi.

Ne kattelee kun näpyttelen aihe vapaalle. Jossain lähellä lokki sai lihapiirakan jämät ja vaikka minuakin katsellaan, niin en tunne olevani jämä.

Vierailija
34/74 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottanee homokaveriaan.

Vierailija
35/74 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M53

Niinpä, hullua!

Mutta sitä se on kun on vieläpä ujo ja vakavahenkinen. Ylimielinen en ole.

AP

Niin. Kuten jo mutkan kautta mainitsinkin, kuori tarvitsee täytteen. Sitä tulee kokemuksen kautta, kelle mistäkin.

M53

Vierailija
36/74 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, just sitä mä mietinkin, että kaverin kanssa ollessa naiset helpommin lähestyvät, ei välttämättä iskumielella, mutta edes niiden parin vapaan tuolin takia. Yksin kun olet niin eipä juuri kukaan tule silloin.

Kyllä mä kohtalaisen komeana itseäni pidän, en silti ylimielisesti, mut vakavaksi mun ilmettä on usein luonnehdittu.

AP

Teit ensimmäisen virheen sanoessasi itseäsi komeaksi, se on tällä palstalla iso nou nou. Toinen juttu on se sun vakavailmeisyys, sille et voi juurikaan muuta, kuin opetellä hymyilemään kun katselet naisia. Usko mua, hymyileviä kasvoja naiset rakastaa, ja loppu onkin sitten kiinni siitä mitä sulla on korvien välissä.

Vierailija
37/74 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottanee homokaveriaan.

Niin että on niin komea ja laittautunut tyyppi, että takulla on homo. Ei noin täydellistä miestä voi olla tarjolla karsinassa noin vain?

Niin komea ettei viitsi lähestyä, kun on pakko olla hookkani.

Vierailija
38/74 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kuten jo mutkan kautta mainitsinkin, kuori tarvitsee täytteen. Sitä tulee kokemuksen kautta, kelle mistäkin.

M53

Sulla on ihan hyviä pointteja. Mutta älä kuvittele, että jotenkin poseeraisin siellä terassilla, ei tod. En edes koreile vaatteillakaan.

Mutta jotenkin en vieläkään ole saanut selvyyttä siihen, että mikä siinä yksin liikkuvassa miehessä mietityttää.... Siihen ei varmaankaan toinen mies oikein osaa vastata, pyytäisinkin naisilta enemmän pohdintaa.

Vierailija
39/74 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeus tai "komeus" ei ole mikään pillumagneetti itsessään. Itse olen kaukana siitä, keski-ikäinen, sikspäkin sijaan pieni tynnyri ja niin edelleen. Seuraa olisi silti tarjolla.

M53

Painitte kuitenkin ihan eri kategoriassa.

Vierailija
40/74 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos on ilman paitaa, niin pakko skannata sandaaleista ja tennissukista ylöspäin. Aina sinne kipparilakkiin saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän