Fennia ei maksanut miehelle tämän tapaturmaeläkkeitä - mies haki Fenniaa konkurssiin !
" Fennia ei ollut maksanut kuortanelaiselle miehelle tämän tapaturmaeläkkeitä vuosilta 2015-2018.
Mies oli vienyt asian vakuutusoikeuteen jossa asia oli ratkaistu miehen hyväksi.
Fennia oli määrätty maksamaan yli 4000 euron edestä tälle kuuluneita eläkkeitä.
Vakuutusyhtiö Fennia ei oikeudenmääräyksestä huolimatta ollut maksanut eläkkeitä.
Niinpä kuortanelainen mies oli ryhtynyt perintätoimiin.
- Mikäli saatavaani ei makseta viikon kuluessa tämän maksukehoituksen tiedoksisaannista, tulen hakemaan yhtiötänne konkurssiin välittömästi, hän kirjoitti huhtikuussa lähetetyssä konkurssiuhkaisessa maksukehoituksessa.
Fennia ei ollut reagoinut kehotukseen,
joten mies oli toteuttanut uhkauksensa ja pannut vireille konkurssihakemuksen Fenniasta.
LÄHDE: https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006553982.html
Kommentit (30)
Tuon ajan Miehet ovat vielä toiminnan miehiä. Nykyvässykät tulevat vauva palstalle kysymään neuvoa.
Hah hah hah !
Aivan oikein toimittu.
Asiakkaan vakuutusmaksutkin menevät aika vilkkaasti perintään ellei niitä makseta asianmukaisesti.
Sama koskee tietysti vakuutusyhtiön korvauksia asiakkaalle.
Kysymys kuuluu:
mikä on asiakaspalvelun taso kun tämäntasoinen ennenkuulumattoman ISO MOKA on ylipäänsä mahdollista?
Siellähän on konkurssiin haettujen yritysten listalla komeillut ko vakuutusyhtiön nimi!
Vierailija kirjoitti:
Tuon ajan Miehet ovat vielä toiminnan miehiä. Nykyvässykät tulevat vauva palstalle kysymään neuvoa.
Entäs naiset? Montako tuntia tänään olet maannut palstalla?
Taisi tulla vuosikymmenet Fenniassa olleitten vakuutusten kilpailuttamisen aika tästä uutisesta johtuen. Siellä näköjään menee niin kauan hyvin, kun asiakas on maksupuolella.
Vähän tuota taloudellista ahdinkoa ajatellutkin, kun ennen jyväskylässäkin oli kunnon marmoripalatsi tiskeineen toimistona. Viimeiksi kun poikkesin, niin yllätyin, kun huomasin, että toimisto oli jossakin tuulikaapin pienessä kopperossa kävelykadun varrella.
"(Konkurssiasiamies ) Kontkanen vahvistaa, että maksamattomasta voi hakea vakavaraistakin yhtiötä konkurssiin."
"Kontkanen ei muista että olisi aiemmin kuullut konkurssihakemuksesta ,
jossa isoa vakuutusyhtiötä olisi haettu konkurssiin
4000 euron saatavien takia."
Hah hah hah !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ajan Miehet ovat vielä toiminnan miehiä. Nykyvässykät tulevat vauva palstalle kysymään neuvoa.
Entäs naiset? Montako tuntia tänään olet maannut palstalla?
Ne on hakkaamassa poltinpuita talveksi.
Vierailija kirjoitti:
Taisi tulla vuosikymmenet Fenniassa olleitten vakuutusten kilpailuttamisen aika tästä uutisesta johtuen. Siellä näköjään menee niin kauan hyvin, kun asiakas on maksupuolella.
Vähän tuota taloudellista ahdinkoa ajatellutkin, kun ennen jyväskylässäkin oli kunnon marmoripalatsi tiskeineen toimistona. Viimeiksi kun poikkesin, niin yllätyin, kun huomasin, että toimisto oli jossakin tuulikaapin pienessä kopperossa kävelykadun varrella.
Tarkoitin tuolla maksupuolella sitä, ettei asiakkaan ole tarvinnut hakea korvauksia yhtiöltä.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ajan Miehet ovat vielä toiminnan miehiä. Nykyvässykät tulevat vauva palstalle kysymään neuvoa.
Siis minkä ajan?
Miten ihmeessä päästetty asia näin pitkälle?
Käsittämätöntä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä päästetty asia näin pitkälle?
Käsittämätöntä toimintaa.
Luulen että eiköhän ne ole tarkoituksella jättäneet maksamatta ja tuskimpa ne on arvannut että joku älyää hakea konkurssiin yhtiötä ja oikeasti toteuttaa uhkauksensa. Veikkaan että varmaan 99% normikansalaisista ei osaisi tehdä moista vaan tyytyisivät vain pommittamaan korkeintaan asiakaspalvelua ja kirjoittelemaan rumia viestejä firman facebook sivulle.
Eiköhän tuollekin konkurssiuhkaukselle ole naurettu pskasesti fennialla.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä päästetty asia näin pitkälle?
Käsittämätöntä toimintaa.
Taisi joku johtaja ihmetellä tuota itsekin, kuinka on asia päästetty menemään noin pitkälle.
Tavanomaisesti ehkä on vedetty siihen asti, kunnes pieni asiakas toteaa, ettei voi mitään isolle yhtiölle ja asiakas antaa periksi.
Nyt yhtiön kummastukseksi asiakas ei antanutkaan periksi ja pasmat niinsanotusti sekosivat yhtiön noudattaessa sitä ehkä hyväksin todettua vanhaa menettelytapaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä päästetty asia näin pitkälle?
Käsittämätöntä toimintaa.
Luulen että eiköhän ne ole tarkoituksella jättäneet maksamatta ja tuskimpa ne on arvannut että joku älyää hakea konkurssiin yhtiötä ja oikeasti toteuttaa uhkauksensa. Veikkaan että varmaan 99% normikansalaisista ei osaisi tehdä moista vaan tyytyisivät vain pommittamaan korkeintaan asiakaspalvelua ja kirjoittelemaan rumia viestejä firman facebook sivulle.
Eiköhän tuollekin konkurssiuhkaukselle ole naurettu pskasesti fennialla.
Samansuuntaisia ajatuksia kieltämättä herätti.
Asiakaspalvelijan/työntekijöiden asenne työhönsä, kun tämän asiakkaan valitus/asia/lasku on tullut alunperin käsiteltäväksi ja kohdalle, herättää huolestuttavia kysymyksiä miten mahtaa asiakaspalvelu yksinkertaisimmissakaan asioissa sujua kun eivät ole olleet tilanteen tasalla eli tarkistaneet ja ottaneet tosissaan, vaan päästivät näin pitkälle tapauksen, jolloin maine- ja luotettavuusvahinko on suurempi kuin asiakkaalle maksetuksi määrätty ja hänelle kuuluvat neljä tuhatta euroa.
Hjallis kirjoitti blogissaan v 2018 seuraavasti:
https://blogit.iltalehti.fi/hjallis-harkimo/2018/03/30/enpa-enaa-osta-f…
Aivan mahtavaa!
Kertoo paljon fennian "asiakaspalvelusta"
Vierailija kirjoitti:
Hjallis kirjoitti blogissaan v 2018 seuraavasti:
https://blogit.iltalehti.fi/hjallis-harkimo/2018/03/30/enpa-enaa-osta-f…;
"
" . . .oli ottanut Fenniasta koti-matka ja sairasvakuutuksen, johon sisältyi niin sanottu urheilulaajennus.
Silloin luvattiin, että jos poika loukkaantuu, hänet kyllä kuntoutetaan.
Pari vuotta sitten hän sai aivovamman jääkiekko-ottelussa.
Siitä lähtien hän on kärsinyt kovista oireista, jotka heikentävät elämänlaatua ja hän on niiden vuoksi työkyvytön.
Fennian mukaan hän ei ole oikeutettu neurologiseen tai fysikaaliseen kuntoutukseen.
Samoin Fennia on maksanut muita hoitokuluja vain pari tuhatta euroa. Niistäkin osa on maksettu vuoden myöhässä ja vasta kun kaksi eri juristia oli lähestynyt Fenniaa.
Lisäksi Fennia ei ole suostunut maksamaan mitään ansionmenetyskorvauksia, vaan väittää, että tuttavani olisi luopunut niistä ostovaiheessa.Tästä yhtiö ei ole esittänyt mitään dokumentaatiota.
Lisäksi Fennia on evännyt korvauksia puuttuvien lisäselvitysten vuoksi, joita se ei ole edes asiakkaaltaan pyytänyt."
Oho.
Fennia viivytteli Viisi vuotta!!
Nuo luulee voivansa tehdä mitä vain.
Oikein!!!!