En saa ikinä miestä
Ku oon niin erikoinen ja sillee. Yksikin lopetti viestittely melkein heti naama kuvan jälkeen. No ei voi muuta kuin laihduttaa tikuksi ja treenata jäätävä peppu. Eikös se ole muotia nykyaikana?
Kommentit (32)
Ei elämäänsä kannata uhrata miehelle. Seuraavat vuosikymmenet valittaisit vain täällä kuinka pehvasta miehesi ja elämäsi on.
Vierailija kirjoitti:
Ei elämäänsä kannata uhrata miehelle. Seuraavat vuosikymmenet valittaisit vain täällä kuinka pehvasta miehesi ja elämäsi on.
Tai vielä pahempaa huomaat kuinka paljon suomessa on huonoja miehiä ja katkeroituja naisia kun löydät kunnon miehen. saisit lapsia joita rakastat yli kaiken sekä huomaat miten tärkeä olet heille.
Voin tulla nuolemaan sun pil*un ja perseen!!:)
M28
Hyvä se on, että huonot karsiutuvat nopeasti.
Ja ajattelen tätä sinun kantiltasi.
Antsaitset parempaa.
Kyllä susillekin ottajansa on.
Zinc
Mä tykkään erikoisista naisista.
T: Sinkku mies
Vierailija kirjoitti:
Nyt kirjoitit sen ihan oikein!
Erikoisia naisia on kiva tutkailla mitä ne pitää sisällään.
Tutkaileva,
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkaileva,
Sinccis
Täh? En tiedä mistä puhut.
Luuletko mua joksikin toiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Niin, kunhan ovat nättejä. Oudotkin naiset kelpaa kyllä jos näyttävät pantavilta. Saat vaikka leikkiä barbeilla vielä aikuisena eikä miehiä haittaa ollenkaan, kunhan itsekin näytät barbilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkaileva,
Sinccis
Täh? En tiedä mistä puhut.
Luuletko mua joksikin toiseksi?
En puhu mistään. Tosin vain, että et sekaantunut nimimerkkiini
Sinccis
Se on hyvä juttu se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kunhan ovat nättejä. Oudotkin naiset kelpaa kyllä jos näyttävät pantavilta. Saat vaikka leikkiä barbeilla vielä aikuisena eikä miehiä haittaa ollenkaan, kunhan itsekin näytät barbilta.
Puhuttiin erikoisista, ei vihaisista naisista.
Zinc
Ja jos nainen ei näytä pantavalta, niin mitä sen kanssa pitäisi sitten puuhastella? Rakentaa hiekkalinnoja ?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tunne mua ollenkaan, joten aika paksua tekstiä.
Kyllä se kumppanin hankkiminen vaatii nykyaikana itse kultakin aika paljon ponnisteluja, et ole ainoa. Naisena pääset kuitenkin suht helpolla tässä asiassa. Pepun treenaaminen ja muutaman kilon laihduttaminen on maksimissaan muutaman kuukauden urakka.
Vierailija kirjoitti:
- Sinccis
Mitä ?
Sinkkumies
Zinc
Jos naamassa vika, ei kropalla ole väliä eli turhaan treenaat. T. Toinen rumilus joka ei ole koskaan saanut suhdetta painoin mä 45 kg tai 80 kg
Minkä ikäinen olet?