Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on vaan 8 € rahaa mutta tekee mieli lähteä terassille ja juoda kunnolla, maksaako miehet mun juomat?

Vierailija
26.06.2020 |

Oon ihan ok näkönen nainen 24v vaalee tukka, mun tyyli on vähän semmonen 70’s rock n’roll glamour. voin laittaa vaiks lyhyet farkkushortsit ja topin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy joku, joka maksaa. Sen kuin valitset mielestäsi parhaimman näköisen ja mukavimman oloisen. 

Ja kun humallut, niin saatat syttyä itsekin illan mittaan sille miehelle, jos hän on mukava ja omaa käytöstavat. 

Vierailija
42/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ilmatteeks tarjoo.

Mikä ettei? On mulle tarjottu ja loppuillasta sanon kiitti ja heippa!

Senpä takia imet munaa ennen kuin saat ensimmäistäkään drinkkiä. Sitten kun olet hyvässä nosteessa niin joudut ottamaan uudestaan suihin että saat lisää. Jos yrität karata jonkun toisen miehen luokse kerjäämään drinkkejä niin tulen sanomaan sille miehelle että sinä olet imenyt munaani ja haistappa naisen hengitystä. Todennäköisesti mies kieltäytyy tarjoamasta tuon vuoksi sulle mitään ja joudut palaamaan takaisin mun luokse imu hommiin.

Aikamoiset voimafantasiat. Yhdenkään naisen ei tarvitse imeä miehen kyrpáä saadakseen ilmaisia juomia baarissa. Kyllä ne miehet ihan ilmaiseksi tarjoaa, kohteliaisuussyistä toki hetkeksi voi jäädä miehen kanssa juttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiden nuorten isotissiblondien juomat maksetaan . Se on ihan oikein.

Vierailija
44/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ilmatteeks tarjoo.

Mikä ettei? On mulle tarjottu ja loppuillasta sanon kiitti ja heippa!

Senpä takia imet munaa ennen kuin saat ensimmäistäkään drinkkiä. Sitten kun olet hyvässä nosteessa niin joudut ottamaan uudestaan suihin että saat lisää. Jos yrität karata jonkun toisen miehen luokse kerjäämään drinkkejä niin tulen sanomaan sille miehelle että sinä olet imenyt munaani ja haistappa naisen hengitystä. Todennäköisesti mies kieltäytyy tarjoamasta tuon vuoksi sulle mitään ja joudut palaamaan takaisin mun luokse imu hommiin.

Aikamoiset voimafantasiat. Yhdenkään naisen ei tarvitse imeä miehen kyrpáä saadakseen ilmaisia juomia baarissa. Kyllä ne miehet ihan ilmaiseksi tarjoaa, kohteliaisuussyistä toki hetkeksi voi jäädä miehen kanssa juttelemaan.

Se on niiden miesten ongelma jotka tarjoaa ilmaiseksi.

Vierailija
45/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse saatan tarjota tiskillä viereiselle naiselle juoman. Ilman taka-ajatuksia, ei tarvi edes minun seurassa sitä juoda.

Löydät vaan tarpeeksi monta samanlaista niin kyllä yksi ilta menee varmasti muiden piikkiin. Hankalampaa löytää joku yksi joka tarjoaa koko illan.