Mulla on vaan 8 € rahaa mutta tekee mieli lähteä terassille ja juoda kunnolla, maksaako miehet mun juomat?
Oon ihan ok näkönen nainen 24v vaalee tukka, mun tyyli on vähän semmonen 70’s rock n’roll glamour. voin laittaa vaiks lyhyet farkkushortsit ja topin.
Kommentit (45)
Mullakaa ei oo rahaa koska oon muija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ilmatteeks tarjoo.
Mikä ettei? On mulle tarjottu ja loppuillasta sanon kiitti ja heippa!
Senpä takia imet munaa ennen kuin saat ensimmäistäkään drinkkiä. Sitten kun olet hyvässä nosteessa niin joudut ottamaan uudestaan suihin että saat lisää. Jos yrität karata jonkun toisen miehen luokse kerjäämään drinkkejä niin tulen sanomaan sille miehelle että sinä olet imenyt munaani ja haistappa naisen hengitystä. Todennäköisesti mies kieltäytyy tarjoamasta tuon vuoksi sulle mitään ja joudut palaamaan takaisin mun luokse imu hommiin.
Ostat Lidlistä halvinta kaljaa ja menet puistoon. Palautat tölkit niin saat vielä yhden kaljan.
Soita kavereille ja ostamaan kyykkyviinit. Puistoon ja aurinkoon
Vierailija kirjoitti:
Mä voin maksaa, jos saan hyvällä sun tissejä.
Katsoo saa ei koskee. Ap
Vierailija kirjoitti:
Maksaa jos on tyhmiä/puutteessa/rikkaita/rumia/sinkkuja/epätoivoisia.
Minne terassille kandeis mennä? Oon Vanhankaupungin lahti - Toukola -Arabia alueella.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ilmatteeks tarjoo.
Voin hymyillä ja pitää seuraa. Käykse? Ap
Vierailija kirjoitti:
Tod näk maksaa. Eli siitä vain koittamaan! Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Ja niitä tyhmiä kyllä riittää ;D
Neuvo paikka! Ap
Ootas, mä katon mun kristallipallosta kuinka käy. Ei näy mitään, onkohan tästä patterit lopussa?
Osta 8 kpl Pirkka olutta tai Ale coqia ja mene terassin sijasta rannalle, puistoon tai kallioille viettämään kivaa kesäiltaa. Jos tapaat uuden ystävän, niin hän voi ehkä kutsua sut vielä terassille.
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan maksa lokkeilijoiden juomia.
Mutta kivalle normaalille naiselle voin tietty tarjota.
M.27
Mä oon kiva ja mikä on normaali sulle? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin maksaa, jos saan hyvällä sun tissejä.
Katsoo saa ei koskee. Ap
Minkä kokoiset?
Sellaiset harhat palstapapalla tänään.
Pukeudu hutsahtavasti, niin ne maksaa kyllä. Me kaverin kanssa tehtiin sitä nuorina. Sitten mies kysyi jos sais seksiä illan päätteeksi ja oltiin vaan että joojoo. Sitten juotiin sen rahoilla ja kun mies meni vessaan, me juostiin baarista karkuun =D
Se oli oikein pervolle.
En menis kokeilemaan ainakaan yksin, se mukava illan tarjoaja voi loppuillasta muuttua väkivaltaiseksi ja vaativaksi k-pääksi. Viina tekee sellaisia temppuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ilmatteeks tarjoo.
Mikä ettei? On mulle tarjottu ja loppuillasta sanon kiitti ja heippa!
Senpä takia imet munaa ennen kuin saat ensimmäistäkään drinkkiä. Sitten kun olet hyvässä nosteessa niin joudut ottamaan uudestaan suihin että saat lisää. Jos yrität karata jonkun toisen miehen luokse kerjäämään drinkkejä niin tulen sanomaan sille miehelle että sinä olet imenyt munaani ja haistappa naisen hengitystä. Todennäköisesti mies kieltäytyy tarjoamasta tuon vuoksi sulle mitään ja joudut palaamaan takaisin mun luokse imu hommiin.
Siinä taas yksi palstapeikko, joka ei ole naista nähnytkään.
Onhan sulla rajaton luotto haarojen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu hutsahtavasti, niin ne maksaa kyllä. Me kaverin kanssa tehtiin sitä nuorina. Sitten mies kysyi jos sais seksiä illan päätteeksi ja oltiin vaan että joojoo. Sitten juotiin sen rahoilla ja kun mies meni vessaan, me juostiin baarista karkuun =D
Se oli oikein pervolle.
Muistan teidät kyllä, ei ollu kiva temppu.
Suosittelen keräämään tämän illan tölkkejä ja pulloja, ja lähtemään huomenna yksille terassille palauttamillasi pullorahoilla.
Keski-ikäiset ukon ruppanat on niin epätoivoisia, että maksavat