Mitä ajattelet moottoripyöräilyä harrastavasta naisesta?
Kommentit (27)
Harrastan itse moottoreita ja useampi pyöräkin on ollut, mutta mun mielestä moottorioyöräilevä nainen on turnoff.
Tosin, jos pitäisi valita heppahullun ja prätkähullun naisen väliltä, vetäisin käteen.
M44
Siinäpä nainen joka tykkää vauhdista ja vaarallisista tilanteista... Mulla on tuttavapiirissä pari naista jotka ajaa ite ja useampi kyydissä istuja. Mikä pyörä sulla muuten on?
Harrastus kuin harrastus. Tosin en itse tunne intoharrastajia, mutta muutaman naisen jotka käyttävät moottoripyörää. Pari heistä käy kesäisin joissain kokoontumisajoissa tms. En ajattele heistä senkummempaa kuin esim. uimassa tai purjehtimassa käyvistäkään.
Jos siitä tykkää niin mikä ettei.
Tykkää varmaankin moottoripyöräilystä. Ei sen kummempaa.
Mikä nyt on harrastamista? Omalla tyttärelläni on moottoripyörä ja ajelee yhdessä puolisonsa kanssa ja välillä itsekseenkin, esim. työmatkoja. Ei hän minusta ole sen enempää moottoripyöräilyä kuin autoiluakaan harrastava, vaikka autollakin ajelee.
Luultavasti naiseksi korkea testopitoisuus eli panee paljon.
En mitään, itse ajan mielummin autolla, ei mene tukka sekaisin.
Voisin kokeilla itsekin. Huolestuttaisi kyllä ajaa rekkojen seassa ja samaten ne vaatteet vaikuttavat tosi epämukavilta etenkin kesäaikaan.
T.N33
Ihan ok. Tarakkaharakat eivät kiinnosta.
kahden tarakkaharakan kanssa deiteillä käyty(eri aikaan). aluksi ei ollu ongelma että minulla ei ole moottoripyörää mutta kyllä sitten olikin...ongelma
En hirveän korkeasti ajattele sukupuolesta riippumatta mutta eihän se mulle kuulu, harrastakaa sitä mikä kiinnostaa.