Jos nää helteet jatkuu, niin syksyllä ollaan tytöt laihoja -> tapahtunut jo tulevaisuudessa -Zinccis
Muistin juuri, että joku tuli kyselemään, että: No, oletko nyt Zinccis laihtunut, kun koko kesän sanoit, että laihdutaan syksyksi.
Zinc: Mistä sä puhut, en mä mitään semmoista ole sanonut. Ahaa.. nyt tajusin. Kyse on TÄSTÄ syksystä.
Voitte sitten itse todistaa tätäkin tulevaisuuden tapahtumaa, kun se joku alkaa kyselemään syksyllä asiasta silimienne edessä ;) Näin viimeinenkin Tuomas astuu uskoon ;)
Zinc
Kommentit (15)
Zinc missä suhun voi ottaa yhteyttä
No, eipä tullut kysyttä oliko tytöt laihtuneet, kun väittivät niin outoja.
Zinc
No, olenhan minä nyt sanonut niin, mutten silloin vuosia sitten ollut ..
Vierailija kirjoitti:
Oletko psykiatri? Sitä tää hörhö kyllä tarttis.
Vierailija kirjoitti:
Koitan mennä omia polkuja umpimetsässä ja joka kertaa eteen tulee väkisin pakotettuja latuja ja uria, joille ajaudun. Mikä on ärsyttävää.
Yritän siis pysytällä omalla tielläni, mutta melkoisen estettyä se on ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko psykiatri? Sitä tää hörhö kyllä tarttis.
Niin, syksyllähän sinäkin voit valheittesi sijaan nähdä itse totuuden kun näin tulee tapahtumaan.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Zinccis mä rakastan sua
Tarvitset psykiatria.
Zinc
Zincin diagnoosi: paranoidinen skitsofrenia
Vierailija kirjoitti:
Zincin diagnoosi: paranoidinen skitsofrenia
Sinun diagnoosisi: Vähäinen äly, pelko, kieltäminen luultavasti vielä kun näet todisteetkin
Zinc
Tulevaisuussössötys on niin outoa. Se ei ole hauskaa, se ei ole nokkelaa. Se on yksinomaan omituista ja vaivaannuttavaa. Olen olettanut että äijä on silti realiteeteissa ja tuo on vain jotain narsistin itsekorostusta, mutta mutta onko tuo sittenkin sairauden oire?
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuussössötys on niin outoa. Se ei ole hauskaa, se ei ole nokkelaa. Se on yksinomaan omituista ja vaivaannuttavaa. Olen olettanut että äijä on silti realiteeteissa ja tuo on vain jotain narsistin itsekorostusta, mutta mutta onko tuo sittenkin sairauden oire?
Mistä tämä kaikki tyhmyys kumpuaa ? Omasta narsismistasi ?
Zinc
Joka sana on totta, ja tapahtuva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
No nyt on suorastaan apostolinen ennustus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
No nyt on suorastaan apostolinen ennustus.
Ihan miten vain .. (mitäpä hyötyä minä näistä saan, kun ovat tapahtuva ?)
Zinc
Luin ketjun ja hämmästyin itsekin miten kuulostin simpsonien opettajalta kun pääsi ha haa,
Surullista että jaksat tuota paskaasi yrittää postata täällä.
JA nää ketjut tietenkin poistuu ;) ettei todisteet jää.
Zinc