Olen taistelunorsu
Kommentit (20)
meikäläinen on gorilla jos on naapuria uskominen
Vierailija kirjoitti:
Itse olen taistelumursu.
Kumpi on kovempi?
Norsu tietenkin, koska paljon isompi. Ei ap
Taistellaanko? Olen keskivartolihava mies ja nahkani on parkkiintunut kuin paraskin paanukatto.
Hyvä ainakin että olette taistelijoita
Hys, palstalla ei saa puhua taistelunorsuista! Historiallisia faktoja sisältävä ketju on poistettu.
I'm a lover, not a fighter. Saanko olla Dumbo?
Antakaa minulle 100 kehopositiivistä suomalaisnaista, niin ylitän Alpit ja valloitan Italian.
Hannibal.
Minä olen jokisika ja onnellinen koska saan rypeä helteellä.
Hanki peppubikinit ja lähde rannalle jyräämään!
Onko sulla sininen tukkatöyhtö sivusiilillä, ongelmalasit ja sonninrengas nenässä?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla sininen tukkatöyhtö sivusiilillä, ongelmalasit ja sonninrengas nenässä?
Luonnehdipa lisää noita ongelmalaseja, millaiset ne ovat?
kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiinnostunut
Sellaiset ylisuuret Harry Potter -rillit tai ironiset kuvisope-tyyppiset statement-rillit.
Älkää läskit haukkuko eläimiä, joilla ei ole mitään tekemistä teidän elämänhallinnan puutteenne kanssa. Menkää terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiinnostunut
Unohdin ihan pinotex-telalla vetäistyt ironiset statement-kulmakarvat. Tukkavariaationa tietty myös klassinen pottamalli. Avainsanat: ironia ja statement. Cisteemin murskaaminen ja värjätyt kainalokarvat. Muutama mt-diagnoosi yhteiskunnallisen sortokokemuksen vuoksi.
Itse olen taistelumursu. Kumpi on kovempi?