Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun katson tuolla ulkona liikkuvia komeita ja kauniita niin tajuan, että en voi kilpailla

Vierailija
26.06.2020 |

Joskus luulin, että ihmisen sisällölläkin on merkitystä - ainakin, jos sen osaa ilmaista. Nyt en enää ole varma onko näin. Ymmärrän kyllä, että ei mun ikäisillä +35 ole enää niin suurta tarvetta esitellä itseään (ei ainakaan kaikilla) ja ehkä tässä iässä muut arvot ovat myös mukana, mutta kyllähän se joku pinnallisgeeni sisälläni kertoo, että olisi helpompaa, jos olisi komea, pitkä ja lihaksikas. Nyt kun olen vain tämmöinen satunnaisesti lenkkeilevä, välillä puntteileva ja viikottain palloileva hukkapätkä niin ajatus toisenlaisesta elämästä on näin kesäaikaan väistämätön.

Höh. Ehkä se on tämä kuumuus, joka saa ajatukset näin jotain saavuttamatonta pohtimaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on. Itse tajusin jo 25-vuotiaana hoikkana ja nättinä, että lähtölaskenta on alkanut. Jos ulkonäöllä vielä halusi saavuttaa jotain, se oli tehtävä nyt eikä viiden vuoden päästä. 

Vierailija
2/3 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasta se on. Itse tajusin jo 25-vuotiaana hoikkana ja nättinä, että lähtölaskenta on alkanut. Jos ulkonäöllä vielä halusi saavuttaa jotain, se oli tehtävä nyt eikä viiden vuoden päästä. 

Saavutitko?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ketkä ovat ulkona eivät edusta kaikkia. Siellä ovat itseään esittelemässä juuri nuo kauniit ja rohkeat.