Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole mukava

Vierailija
26.06.2020 |

Harmittaa kun en oo sellanen ihminen mistä muut tykkäis ;__;

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se johtuuu? Valaise systeeemiä hiukan mikä on johtanutt siihen ettet ole mukava?

Vierailija
2/7 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittele vähän. Positiivista asennetta kehiin, niin kyllä se siitä kirkastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole.

Positiivisena puolena se, että ylitseni ei ihan niin vain kävellä, koska en mukavuuttani alistu kynnysmatoksi.

Vierailija
4/7 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, mutta ei harmita yhtään. Mukavaa, kun saa olla rauhassa. Oma perhe toki on, ja se riittää. Heille tietysti olen mukava, en muille.

Vierailija
5/7 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se johtuuu? Valaise systeeemiä hiukan mikä on johtanutt siihen ettet ole mukava?

Ei tässä mitään syytä kait ole. Oon vaan jotenkin niin vastenmielinen ihminnen vaikka en tarkoitakkaan kellekkään mitään pahaa.. Ja oon myös ruma.

Mutta mitempä sitä osais muuttua..

Vierailija
6/7 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

bumb

Vierailija
7/7 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon. Tiedätkö, millaisista ihmisistä pidetään? Sellaisista, jotka ovat kiinnostuneita muista. Onhan se vähän raadollista. Ihmiset tykkäävät puhua itsestään. Mä oon ihan oikeasti kiinnostunut, mutta en juoruile toisten asioista. Mutta ei mukavuutta pidä sekoittaa kynnysmattoiluun. Mä oon kyllä tosi joustava, mutta toisaalta osaan kyllä pitää puoleni tosi hyvin.