Oisko jotain muuta palstaa, jolla saa keskustellakin, ja käy porukkaa, sellaista edes jotenkuten
samanlaista kuin täällä? En jaksaisi tätä enää. Huomaat mielenkiintoisen aiheen, kirjoitat pitkän vastauksen ja lähettäessä ei enää sivua löydy.
Ei tätäkään varmaan hetken päästä.
Tässä on niin paljon mätää.
Plussalla ei ainakaan ole ketään, mutta helvetti oikeesti nyt.
Aiemmin juuri sanoinkin poistetussa ketjussa että minun pizzatäytteenikin poistettiin, jotkut täällä ovat jossain kuplassa että pitää olla joku asiaton persuöyhöttäjä että poistettaisiin, ei pidä.
Olen yksinäinen ihminen, en osallistu politiikkaan mitenkään jne. Haluan keskustella arkipäiväisistä aiheista, ihmissuhteista ja vaikka nauraa jollekin hyväntuuliselle keksitylle ketjulle.
Se on täällä vaikeaa.
Kommentit (3)
Kysykää uliulimiehiltä, ne tietävät useita myyttisiä miesten keskustelupalstoja, joissa ei ole lainkaan sensuuria, koska miehet osaavat käyttäytyä asiallisesti. (Mä muuten keskustelin vuosia sitten yhdellä palstalla, jossa suurin osa keskustelijoista oli miehiä, ja siellä oli ollut vähän aikaa mun liittymistäni ennen kunnianloukkaukseen liittyvä oikeusjuttu. Tää on varmasti esimerkki siitä uliulimiesten tarkoittamasta asiallisuudesta.)
Help, oisko, poiston uhallakin vielä kysyn!
Samaa oon miettinyt kans, en ole loytanyt viela vastaavaa