Moniko tuttunne on kuollut koronaan?
Kommentit (31)
Ketään, joka tautiin oon kuollut, en tunne.
Itse kuitenkin sairastuin vakavasti ja siinä vaiheessa, kun jouduin teholle, kävi mielessä selviänkö taudista. Sairaalassa olin kolme viikkoa ja teholla viisi päivää. Myös mies ja 13v tyttömme sairastuivat. Tytöllä oli kova yskä ja miehellä kuume 40 asteessa viikon ja kova yskä.
Olen 48v ja perusterve urheileva, joten kyllä se vaan iskee ja lujaa myös perusterveisiin ihmisiin myös.
En tunne yhtään sairastunutta. Tietääkseni.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/5bd20b9c-3d2d-4a8b-acc5-d8f610e…
Samoin. Ainoa tuttu jonka tiedän kuolleen koronaan.
Tunnen yhden keski-ikäisen joka joutui tehohoitoon, kaksi 30-v jotka sqirawti kotona ja yhden tuttavan kaikki neljä isovanhempaa kuolivat koronaan. PK-seudulla nämä.
Pari työkaveria Ruotsissa, alle 60-vuotiaita.
Puolison tuttu kuoli ja sairastuneita tiedetään alle kymmenen. Asutaan Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä edes ketään tuttua joka olisi siihen sairastunut.
Vaikka heidät oli testattu?
En tunne yhden yhtä ihmistä, jolla olisi ollut testatusti korona. Jotakin tutun tuttuja tiedän.
Milloin se edes testataan? Onko ketään täällä edes testattu?
1 ystäväpariskunta sairastui. 2 iäkkäämpää (vanha pariskunta) tuttua kuoli viikon sisällä molemmat. Itse säästynyt vielä vaikka töissä pitänyt eri kauppakeskuksissa käydä kokoajan. Muu fyysinen sosiaalinen elämä ollut kokonaan tauolla. Miehen töissä ollut muutama tartunta ja näin ollen meidät molemmat testattiin kun saimme perusflunssan, olivat negatiivisia.