Illalla kun lähdetään ravintelin terdelle niin mies laittaa havajipaida ja reisisortsit
Paita tulee olemaan rennosti auki ja sortseissa on nippu siteitä jos tulee hässäkkää.
Kommentit (11)
Siis onko siellä nipullinen siteitä (lepositeitä?) vai nippusiteitä?
Kake, Stadi
Onko miehesi Mister Mallorca? Hot hot.
Vierailija kirjoitti:
Kake, Stadi
Samaa kysyn. Mulle tuli mieleen mies terveyssidepakka housuissaan. "Kattokaa tätä vehjettä, mulle tuskin kannattaa isotella"...
Tuohan on peruskesäsu.
Noita siteitä lukuunottamatta.
Kuka lähtee jo valmiiksi negatiivisena ja tappelua ennakoiden istumaan kaunista kesäiltaa terdellä?
Ja vastaankin tuohon kysymykseen itse: vain täysi kaheli!
Havaijipaidathan on ihan trendikkäitä nyt. Reisitaskushortsit... Hmm en tiedä mitä ajatella.
Tällä säällä ei tarvitse edes ottaa erikseen pikkuhikeä kun on niin kuuma!!!
Onko varvasläpsyt jalassa? Ottaako myös tamponeita mukaan vaiko pelkkiä siteitä? Onko vuotopäivät menossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kake, Stadi
Samaa kysyn. Mulle tuli mieleen mies terveyssidepakka housuissaan. "Kattokaa tätä vehjettä, mulle tuskin kannattaa isotella"...
Voihan ne olla niitä miesten virtsankarkailusuojiakin?
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on peruskesäsu.
Noita siteitä lukuunottamatta.
Kuka lähtee jo valmiiksi negatiivisena ja tappelua ennakoiden istumaan kaunista kesäiltaa terdellä?
Ja vastaankin tuohon kysymykseen itse: vain täysi kaheli!
Jos kulkee valppaana eikä suostu piilottamaan persoonaansa terdellä, aina tulee vähintään sanomista ja silloin on parempi että on ottanut jo pikkuhikeä ennen lähtöä ja valmis kohtaamaan haasteet tuumaakaan perään antamatta.
T:Kohtalotoveri Espoosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kake, Stadi
Voihan ne olla niitä miesten virtsankarkailusuojiakin?
Totta! ;D Kumpi noista lie hävettävämpää, jos suojanippu sattuu tipahtamaan keskelle terdeä?
Onko nekin sieltä "Viettamin sojasta"?