hajotin peili kaapin oven
Peili kaapin ovi hajosi tai siis se peili. Voinko vaan ostaa siihen uuden tilalle vai onko munpakko soittaa huoltoon?
Kommentit (18)
Ehkä en, mut mies voisi osata. -AP
Peilikaappi ei edes kuulu taloyhtiölle, ellei kyseessä ole tietenkin vuokratalo.
Mutta saako sen siis vaihtaa itse? -AP
Mulle on käynyt samalla tavalla aamulla kun pesen kasvoja vessassa ja tajuan että en ole harrastanut seksiä naisen kanssa 8 vuoteen. Puhdasta raivoa
Mikä siinä on, että yhdyssanavammaiset kirjoittavat yhdyssanat erikseen ja yhteen kuulumattomat sanat yhteen? Mikä niissä on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että yhdyssanavammaiset kirjoittavat yhdyssanat erikseen ja yhteen kuulumattomat sanat yhteen? Mikä niissä on niin vaikeaa?
Yksi yhdyssana virhe ja käyt riehumaan? Kaapinovenpeili, noin tuntuuko paremmalta?
Vierailija kirjoitti:
Mutta saako sen siis vaihtaa itse? -AP
Jos osaatte vaihtaa niin kyllä. Ei sitä kukaan tiedä kuka sen on vaihtanut.
Onko pakko nillittää virheistä? -AP
Vierailija kirjoitti:
Eipakko.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko raiskata kieltämme kirjallisesti? Miksei voi soveltaa oppeja, joita annetaan jokaiselle meistä jo ala-asteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi yhdyssana virhe ja käyt riehumaan? Kaapinovenpeili, noin tuntuuko paremmalta?
Yhdyssanavirhe on yhdyssana. 🤣
Osaatko sä asentaa sen itse?