Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tisseistä tehdään niin suuri numero?

Vierailija
26.06.2020 |

Jossain alkuasukasheimoissa naiset menee rinnat paljaana ja valtoimenaan roikkuen. Ei niillä vaikuta olevan suurempaa merkitystä kuin, että niillä ruokitaan vauvat. Niitä ei yritetä mitenkään peitellä tai muuttaa niiden kokoa ja muotoa. Miksi modernissa yhteiskunnassa tisseistä pitää tehdä sellainen haloo?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne on niin mukavia katsella ja kosketella.

Vierailija
2/8 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan haittaisi, jos kaikki naiset kulkisivat tissit paljaana. Saat siis mun ääneni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin peffasta. Alkuasukkaat eivät ujostele. Ruumiinosathan on kaikilla.

Vierailija
4/8 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella jos kaikkialla kaikki vaan vetelis nudena. Kuinka yksinkertaista olisi. Ei tulisi vaatejätettä, ei tarttisi miettiä mikä on trendikästä tänä kesänä. Ei tarttis hankkia bikinikroppaa joka kevät. Pressa nudena, eduskunta nudena, työpaikalla nudena, kaupassa kaikki nudena. Siis miettikää nyt kuinka VOIMAANTUNEITA me oltaisiin!!

Vierailija
5/8 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoahan se meillä naisilla on. Jos on oikein kunnon man boobsit, niin siitä se numero vasta tehdään. 

terv, sivustaseuraaja

Vierailija
6/8 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän noilla alkuasukkailla näyttää aina olevan vähän pömppö maha, vaikka muuten eivät olisi mitenkään lihavia? Kellään ei ole mitään pyykkilautavatsaa, vaan vähän pallomainen maha kuin pikkulapsilla.

Vierailija
7/8 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella jos kaikkialla kaikki vaan vetelis nudena. Kuinka yksinkertaista olisi. Ei tulisi vaatejätettä, ei tarttisi miettiä mikä on trendikästä tänä kesänä. Ei tarttis hankkia bikinikroppaa joka kevät. Pressa nudena, eduskunta nudena, työpaikalla nudena, kaupassa kaikki nudena. Siis miettikää nyt kuinka VOIMAANTUNEITA me oltaisiin!!

Tämä olisi hyvä. Mulla esimerkiksi on pieni penis ja olen sen takia joutunut torjutuksi, kun se on naiselle paljastunut. Jos olisimme olleet treffeillä molemmat alasti olisi nainen heti voinut todeta, että kiitos, mutta ei kiitos. Ja sitten olisimme juoneet kahvit ja syöneet pullat.

Vierailija
8/8 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän noilla alkuasukkailla näyttää aina olevan vähän pömppö maha, vaikka muuten eivät olisi mitenkään lihavia? Kellään ei ole mitään pyykkilautavatsaa, vaan vähän pallomainen maha kuin pikkulapsilla.

Eikös tämä liity jonkun ravintoaineen puutokseen.