Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaaliset pelot. Millä helpottaa jännitystä?

Vierailija
26.06.2020 |

Olisiko antaa vinkkejä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tehnyt HUS mielenterveystalon sivuilta jännityksen omahoito-ohjelman? Sinuna aloittaisin siitä. Tsemppiä.🤗

Vierailija
2/8 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lääkäriltä medikinet tai modiodal

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla toiminut vaan lääkkeet mutta lihoin niillä yli 30 kg joten lopetin.

Vierailija
4/8 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinalla

Vierailija
5/8 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tilannettasi, mutta jos juot kahvia ja tupakoit niin kannattaa ehdottomasti lopettaa! Itse vaihdoin kofeiinittomaan ja lopetin tupakoinnin ja oireet helpottuivat huomattavasti. Lisäksi muut elintavat todella tärkeitä: lepo, liikunta ja syöminen.

Vierailija
6/8 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi jännityksestä parantunut! Mua EI auttanut ammattilaisen kanssa säännöllisesti jutustelu, ei ssri-lääkkeet (kyllä, tähän vaivaan määrätty), ei propral (en kärsi fyysisistä oireista lainkaan niin aivan turha lääke). 2015 menin yksityiselle ja sain opamox reeeptin kouraan. Nyt viittä vuotta myöhemmin mulla on toisen asteen tutkinto, opiskelen kolmannella asteella, vakituinen työpaikka ja koen olevani NORMAALI ihminen. Toki ajatuksissa käy välillä höpöjä ajatuksia jotka kumpuaa tuosta jännittämisestä, mutta enää ne ajatukset ei vaikuta mun toimintaan eikä vangitse mua kotiini. Opamoxia en enää tarvitse :)

Vierailija
7/8 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rentoutatte itsenne ennen varsinaista koitosta ja olette rentoina tilanteessa ilman lääkitystä?

Vierailija
8/8 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin rolling stonesia. laitan linkin

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=i%27m+a+ghost+living…

Hyvä musa rauhoittaa, mindfulness myös. Jos ei jännitä ei ole ihminen. Se pitää pystyä vain pitämään kurissa.

Nyt korona aikaan voi harjoitella vähitellen, kävellä ja katsella, kun on lämmintä. Kun vanhenee, tiedän että helpottaa myös iän mukana.

Tsemppiä.