Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies huijasi minua

Vierailija
26.06.2020 |

Mies susotutteli minut muuttamaan hänen kanssaan yhteen. Oltiin tätä siis jo yli vuosi mietitty mutta olin vielä epävarma koska en halua kuitenkaan pilata mitään kun näin on mennyt hyvin. Sisustus on mulle tärkeä asia ja mies tietää sen. Mulla on täsin omanlainen tyyli, mies suosii pelkkää valkeaa massa tyyliä.
Mies lupasi mm. että minä saan päättää kaiken sisustuksen ja hän ostaa vaikka kaikki huonekalut uutena ym. Noh sitten katsottiin sopiva kämppä ja tehtiin sopparit.
Sen jälkeen mies on alkanut ettei raaski ostaa yli 50e kahvinkeitintä, 150e on keittiö pöydästä liikaa, astianpesukone ei saa olla käytetty muttei myöskään raski ostaa uutta mutta minä voin kuulema ihan hyvin tiskata ainakin alkuun🙃
Kaduttaa koko pa*ka homma. Olisi pitänyt vaan pitää pääni ja asua yksin.
Myöskin kuulema reilua että molempien tyylejä yhdistellään sisustuksessa. Sanoin että siinävaiheessa voidaan kantaa vaikka kaatopaikalta huonekalut koska en halua mitään sekatyyliä joka ei tunnu sitten yhtään kodilta. Mies ei anna periksi ja kun kysyin miksi lupaili aluksi näin niin sanoi että en olisi muuten ainakaan suostunut yhteenmuuttoon.
Mitä tekisit tässä tilanteessa? Itse en tiedä. Ottaa kyllä koville. Vaikka joidenkin mielestä kuulostaa turhalta valittamiselta niin tiedän että osa ainakin ymmärtää että sisustus asiat on joillekkin tärkeitä ja kaikille ei ole ok että kunhan on joku sänky ja pöytä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat sen verran rasittavalta ämmältä, että ehkä kaikkien kannalta olis parempi, että asuisit loppuelämäsi ihan vaan itsekseen.

Oon niin samaa mieltä. Mutta aina kaikki miehet vaan rakastuu muhun ja menen jotenkin mukana. Olisin mieluusti ihan yksin aina.

Ap

Tiedät kai että sinun ei tarvitse lähteä jokaisen sinuun rakastuvan matkaan? Voisit oppia vähän itsearvostusta niin sitä ei tarvitsisi kompensoida huonekaluilla ja sisustuksella.

Vierailija
22/28 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikseen asuminen on aikuisille ihmisille oikein hyvä ratkaisu. Eksän kanssa pohdittiin yhdessä asumisen jälkeen vierekkäisiin asuntoihin muuttamista, meilläkin oli erilainen sisustusmaku ja käsitykset järjestyksestä. Erottiin myöhemmin, mutta ei sisustusasioiden takia. En kiirehdi enää ikinä yhteenmuuttamista, omassa kodissa on oma rauha kun sitä kaipaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tästä esimerkistä huomaatte, Suomessa tulisi keskittyä terveydenhoitoon eikä syytää rahaa ties mihin kehitysapukohteisiin.

Suomessa, suomalaisilla on hätä.

Päättäjät hoi, auttakaa suomalaisia ensin ja sitten kun omat asiat on kunnossa, auttakaa muita.

Mielenterveys ongelmat ovat vakava juttu.

Vierailija
24/28 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin alussa jo epärehellisyys ongelmia miehen puolelta, niin kannattaa oikeasti lähteä nyt kun et vielä ole liian syvällä suossa. Älä mieti yhtään kehtaatko heti muuttaa erilleen, kiität itseäsi vielä myöhemmin.

Vierailija
25/28 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, johtunee tästä polttavasta helteestä, ettei mielikuvitus toimi paremmin.

Vierailija
26/28 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutin mun miehen kanssa yhteen, hän antoi mulle vapaat kädet päättää sisustuksesta. Koska hänelle se ei ollut ollenkaan tärkeä asia. Hän on sitten puolestaan päättänyt kaikenlaisista teknisistä vempaimista, mitkä eivät mua niinkään kiinnosta. Hyvin meidän järjestelmä on toiminut:)

Vierailija
27/28 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat sen verran rasittavalta ämmältä, että ehkä kaikkien kannalta olis parempi, että asuisit loppuelämäsi ihan vaan itsekseen.

Oon niin samaa mieltä. Mutta aina kaikki miehet vaan rakastuu muhun ja menen jotenkin mukana. Olisin mieluusti ihan yksin aina.

Ap

Huoh no ihan kun sua kukaan pakottaa seurustelemaan? 

Vierailija
28/28 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei ole kyse sisustuksesta, vaan siitä että mies huijaa. Halusi vain koti- ja seksiorjan. Muuta pois.

Muuten, jos juo paljon kahvia, kannattaa sijoittaa hyvään kahvinkeittimeen.