Osaako miehenne valita paikkaan kuin paikkaan sopivat vaatteet vai autatteko häntä?
Kommentit (7)
Ostan hänelle välillä esim kravatteja tai " mökkivaatteita" , mutta hän osaa ostaa parhaiten itse omat vaatteensa.
autan ku pikkulasta!
mulla erikseen hylly jossa sen ns. parempia paitoja ym. joihin se ei saa koskea ilman mun lupaa!!!
sillä ois muuten kaikki paidat rasvassa ja öljyssä jos en pitäis huolta... =)
...autan valitsemalla jotain muodikkaampaa tai lisäilen jotain asusteita.
Osaa valita itse. Joskus saattaa kysyä mielipidettäni vaatevalinnasta johonkin "business casual" tilaisuuteen. (Käyttää päivittäin pukua töissä.)
kyllä osaa. Mieheni on brittiläisen poikakoulun tuote, pukeutunut krakaan 4- vuotiaasta eteenpäin, ja osaa pukeutumisetiketin. sitä ei tiennyt, että Suomessa hautajisissa arkunkantajilla on mustat hanskat...
Tämä ajattelutapa on vaatinut minulta hiukan totuttelua, mutta on yksi onnellisen suhteen edellytyksistä mielestäni. Miehelleni ei ole tapahtunut koskaan mitään ikävää, vaikkei hän olekaan pukeutunut siten kuin minä ja yleinen pukukoodi vaatisivat. Jos hän pyytää apua, annan sitä, mutta aina sekään ei riitä: hänellä yksinkertaisesti ei ole kaikkiin tilanteisiin sopivia asuja. En myöskään yleensä osta vaatteita hänen puolestaan. Hän on aikuinen mies ja panostaa siihen mihin tahtoo. Minulla on riittävästi muita syitä olla hänestä ylpeä.