Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aseksuaali nuori nainen, forever alone?

Vierailija
26.06.2020 |

Vähäseksinen/seksitön parisuhde olisi minulle ideaali. Läheisyys kiinnostaisi, mutta säännöllinen parisuhdeseksi velvollisuutena tuntuu ajatuksena hirveältä. Tuntuu lähes mahdottomalta yrittää löytää joku ihminen, joka ajattelisi samoin. Taidan jäädä yksin, ihmiset ovat hulluina s e ksiin ja siihen liittyviin asioihin..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois tyttö, yksin elämäsi on paljon parempaa, kuin yhdenkään miesoletetun kanssa.

Vierailija
2/6 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyttä nyt saa ystävienkin kanssa. En usko, että edes tarvitset parisuhdetta.

Vierailija
4/6 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisyyttä nyt saa ystävienkin kanssa. En usko, että edes tarvitset parisuhdetta.

Olet niin väärässä kuin olla voi. Läheisyyttä kyllä, mutta se on kaverillista läheisyyttä. Ei sellaista, johon liittyisi mitään fyysistä tai joka tyydyttäisi fyysisen kontaktin puuttumiseen liittyvää läheisyydenkaipuuta.

Kaverin tai ystävän kanssa ei voi ikinä kokea sitä ihanaa romanttista jännitettä, joka syntyy kahden ihmisen välille, kun kemiat kohtaavat. Sitä jännitettä, joka saa kaipaamaan toisen lähelle, nauttimaan toisen kosketuksesta ja ikävöimään pelkkää toisen läsnäoloa, kun se toinen ei ole siinä. Kaverin kanssa ei halua olla tiukassa halauksessa aivan kiinni toisessa puolta tuntia putkeen ja samalla kadottaa ajantajuaan. Kaverin kanssa ei myöskään tavallisesti suudella pitkään ja nautiskellen. Ei, sillä kaverillisella läheisyydellä ei näitä tarpeita täytetä.

Kuinka voi olla niin vaikea ymmärtää, että monikin ihminen - miehet ja naiset ja muutkin siitä väliltä - voi aivan hyvin kaivata yllä mainittuja asioita elämäänsä ja ihmistä, jonka kanssa kokea niitä, mutta ei tarvitse seksiä?

Vierailija
5/6 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä aseksuaalejakin miehiä. Itse olisin tyytynyt halailuun ja lusikassa nukkumiseen. Luonnollisesti ero siitä tuli, exä oli seksuaalisempi.

M30

Vierailija
6/6 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin väärässä kuin olla voi. Läheisyyttä kyllä, mutta se on kaverillista läheisyyttä. Ei sellaista, johon liittyisi mitään fyysistä tai joka tyydyttäisi fyysisen kontaktin puuttumiseen liittyvää läheisyydenkaipuuta.

Kaverin tai ystävän kanssa ei voi ikinä kokea sitä ihanaa romanttista jännitettä, joka syntyy kahden ihmisen välille, kun kemiat kohtaavat. Sitä jännitettä, joka saa kaipaamaan toisen lähelle, nauttimaan toisen kosketuksesta ja ikävöimään pelkkää toisen läsnäoloa, kun se toinen ei ole siinä. Kaverin kanssa ei halua olla tiukassa halauksessa aivan kiinni toisessa puolta tuntia putkeen ja samalla kadottaa ajantajuaan. Kaverin kanssa ei myöskään tavallisesti suudella pitkään ja nautiskellen. Ei, sillä kaverillisella läheisyydellä ei näitä tarpeita täytetä.

Kuinka voi olla niin vaikea ymmärtää, että monikin ihminen - miehet ja naiset ja muutkin siitä väliltä - voi aivan hyvin kaivata yllä mainittuja asioita elämäänsä ja ihmistä, jonka kanssa kokea niitä, mutta ei tarvitse seksiä?

Kyllä minä ainakin olen halaillut kaverini kanssa puoli tuntia ja jopa nukkunut vieri vieressä, kun olen kaivannut läheisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi