Yhä edelleen mietin kuuromiekkosta
En voi käsittää, että kuuro voi olla noin kuspäinen! Nimittäin kuurolle tai muuten 'erilaiselle' ei yleisesti ottaen ole jonoa kumppanikandidaatiksi, koska noh, he ovat vähemmistö, ja moni kuuleva ajattelee kuurouden rajoittavan liikaa ja blaa blaa blaa kyllä te tiedätte.
Tiedän kyllä, että miekkonen antoi pakit instani takia. Näköjään niin epävarma, että kuvitteli, että koska instani on täynnä tummemman sorttisia miekkosia, niin en tykkää muista. Eikä hän tiennyt yhtään että miten asun, en ottanut sitä puheeksi missään vaiheessa.
OLEN NIIN HEMMETIN KATKERA!!!!!!! Sen kerran kun tykästyn SUOMIMIEKKOSEEN, niin sekin on tuollainen stnan kuspää, joka ei arvosta minua pätkän vertaa! Siitä on jotain pari viikkoa, ja edelleen olen mieli maassa enkä halua tavata ketään.
Tämä sama kaavahan toistuu uudestaan ja uudestaan. Kerron toisessa viestissä lisää.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä jatkanut sellaisen ihmisen kanssa treffailua tai alkanut seurustelun, jos et olekaan sitten ollut kiinnostunut pitemmän päälle?
Ei normaalin ihmisen mielenkiinto sammu siitä, että toisella on miekkoskontakteja ja hieno koti. Eli epävarma miekkonen, siksi dumppasi, koska kuvitteli etten tykkäisi hänestä kuitenkaan. Mutta kun minä en edelleenkään osaa vaatia miekkosilta mitään upeita asuntoja, kalliita autoja sun muuta tuollaista. Minulle tärkeintä on kiva ulkonäkö ja se, että kohtelee minua kauniisti.
Hän ei vain pitänyt sinusta tarpeeksi ja hänestä tämä miekkostelusi on epämiellyttävää, ei halua olla mikään instaurpottarren kuuro poikaystävälemmikki.
Hän ei tiedä miekkostelustani ja piti minusta sen verran, että vietti kanssani noin 3 tuntia.
Minäkin pidän anopistani sen verran, että olen viettänyt kerran kolme tuntia hänen kanssaan.
Ymmärrät kai, että treffeillä ei ole pakko olla viittä minuuttia pidempään. Tekosyyn varjolla osaa ke...rikin lähteä karkuun.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä jatkanut sellaisen ihmisen kanssa treffailua tai alkanut seurustelun, jos et olekaan sitten ollut kiinnostunut pitemmän päälle?
Ei normaalin ihmisen mielenkiinto sammu siitä, että toisella on miekkoskontakteja ja hieno koti. Eli epävarma miekkonen, siksi dumppasi, koska kuvitteli etten tykkäisi hänestä kuitenkaan. Mutta kun minä en edelleenkään osaa vaatia miekkosilta mitään upeita asuntoja, kalliita autoja sun muuta tuollaista. Minulle tärkeintä on kiva ulkonäkö ja se, että kohtelee minua kauniisti.
Hän ei vain pitänyt sinusta tarpeeksi ja hänestä tämä miekkostelusi on epämiellyttävää, ei halua olla mikään instaurpottarren kuuro poikaystävälemmikki.
Hän ei tiedä miekkostelustani ja piti minusta sen verran, että vietti kanssani noin 3 tuntia.
Minäkin pidän anopistani sen verran, että olen viettänyt kerran kolme tuntia hänen kanssaan.
Ymmärrät kai, että treffeillä ei ole pakko olla viittä minuuttia pidempään. Tekosyyn varjolla osaa ke...rikin lähteä karkuun.
ap
Missä kohtaa sen instasi esittelit? Hän ehkä ajatteli, että katotaan nyt onko tuo niin kaheli kuin instasta saa kuvan. Ja jos sitten ajattelikin, että ok, ei se mitään mutta kysyi sitten kavereitten mielipidettä ja ne sanoi, että JUOKSE ja LUJAA ja KAUAS.
Vierailija kirjoitti:
Ja se, että olen joskus jonkun ulk. kanssa, ei todellakaan tarkoita, että olen s.uv... ja haluan heitä lisää tänne. Olen kertonut sen ennenkin. Kyse on vain yksilöstä, ja samalla tavalla minä olen mam..., jos muutan muualle. Eli sinänsä mielestäni on tyhmää tuomita vain ja ainoastaan siksi, että toinen on muualta. Minusta nääs tuntuu, etten tule asumaan Suomessa koko elämääni. Sittenkö, kun (jos) olen itse mam...., niin yhtäkkiä pitäisi vaihtaa ajattelutapaa, ettei tarvitse itseään mollata siinä sivussa XD.
Ei pahalla, mutta viestiesi perusteella:
- ajatuksesi vaikuttavat jäsentymättömiltä;
- kokemuksesi miehistä vaikuttavat pinnallisilta;
- saa vaikutelman, että sinulle tekisi elämän opettelu, erilaisten elämänkokemusten hankkiminen hyvää, eli ns. kasvaminen aikuiseksi ENNEN seurustelua
Ehkä olet nuori, tai itseasiassa mitä todennäköisimmin olet nuori. Sinulla on aikaa etsiä itseäsi ja pohtia, millaisessa miesseurassa haluat liikkua. Haluaisin myös antaa ymmärrystä siitä, että miehet, joita olet tavannut, eivät edusta kuin mitättömän pientä osuutta siitä, mitä miehet ovat - eli yleistäminen ei ikinä kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se, että olen joskus jonkun ulk. kanssa, ei todellakaan tarkoita, että olen s.uv... ja haluan heitä lisää tänne. Olen kertonut sen ennenkin. Kyse on vain yksilöstä, ja samalla tavalla minä olen mam..., jos muutan muualle. Eli sinänsä mielestäni on tyhmää tuomita vain ja ainoastaan siksi, että toinen on muualta. Minusta nääs tuntuu, etten tule asumaan Suomessa koko elämääni. Sittenkö, kun (jos) olen itse mam...., niin yhtäkkiä pitäisi vaihtaa ajattelutapaa, ettei tarvitse itseään mollata siinä sivussa XD.
Ei pahalla, mutta viestiesi perusteella:
- ajatuksesi vaikuttavat jäsentymättömiltä;
- kokemuksesi miehistä vaikuttavat pinnallisilta;
- saa vaikutelman, että sinulle tekisi elämän opettelu, erilaisten elämänkokemusten hankkiminen hyvää, eli ns. kasvaminen aikuiseksi ENNEN seurustelua
Ehkä olet nuori, tai itseasiassa mitä todennäköisimmin olet nuori. Sinulla on aikaa etsiä itseäsi ja pohtia, millaisessa miesseurassa haluat liikkua. Haluaisin myös antaa ymmärrystä siitä, että miehet, joita olet tavannut, eivät edusta kuin mitättömän pientä osuutta siitä, mitä miehet ovat - eli yleistäminen ei ikinä kannata.
Minua sattuu ja suututtaa tuollainen käytös, että tavatan, toinen vaikuttaa niin kultaiselta ja kaikki tuntuu hyvältä, vietetään monta tuntia yhdessä, vaihdetaan numerot, JA SITTEN, yhtäkkiä kaikki on ohi eikä toinen anna mitään kunnollista selitystä.
Miten joku voi käyttäytyä noin?? Etenkin, kun ei ole valinnanvaraa liikaa. Ihan kuin minä olisin niin kamala ihminen, että mieluummin on ilman, vaikka hädintuskin saa ketään ylipäätään!!
Sitten vaan kylmä ignore, oma napa on tärkein eikä toinen ansaitse mitään selitystä. Minusta oli ihan päivänselvää, että tapaamme uudestaan. Vaikkei puhuttu, niin kemiaa tuntui olevan.
Sitten toinen näkee instan ja siihen kaikki tyssää :)