Kaunein pojan nimi? Jos nyt saisit pojan, mikä hänen nimekseen tulisi?
Meillä oli tytölle ehdoton nimisuosikki. Poika tuli ja nyt on kova nimenmietintä päällä. Kertokaa suosikkejanne!
Kiitos!
Kommentit (36)
Vahvoja kutsumanimiehdokkaita tällä hetkellä: Niilo, Aarre, Eino, Heikki, Henrikki, Eino, Joel, Eemeli.
Tällä hetkellä tuntuu, että meidän pojasta tulee Matias. Muita kutsumanimiä ei ole vielä tullut vastaan, joista kumpikin tykkäisi yhtä paljon.
Odotan lisää nimiä!
ap
Jos saisimme vielä pojan hänestä tulisi varmaankin Arto tai Veikko.
Mikael ja Markus meiltä jo löytyy.
Meillä on jo Mikael. Jos tulisi toinen poika hän olisi Aaron, Daniel tai Niklas.
Haluan tytön ja on jo liuta ihania tytön nimiä valmiina. Jos poika tulisi, niin antaisin isän päättää, ei mua kiinosta.
Kansainvälinen palindromi nimi, niinkuin esikoistyttöllämme.
Jos saisimme pojan hänestä tulisi ehkä Rasmus tai Onni
Eli Aamos, Aarni, Noel...
t. Eeliksen äiti :)
Mä olen aina tykännyt siitä nimestä. Mies ei diggaa ollenkaan ja poikamme ei siis ole Joonatan. Pojallamme ihan hyvä ja kiva nimi, enkä lähtisi vaihtamaan. Mutta Joonatan nimestä tykkään valtavasti.
Liam on kiva nimi, ja Adrian, mutta molemmat ovat jo kavereiden lapsilla (emme asu Suomessa). Hugo on myös kiva, mutta mies ei kyllä suostuisi yhteenkään noista. Suomalaisista nimistä Niilo on ihana nimi. Toivon mukaan minulla on nyt masussa tyttö, niin on nimenkin kanssa helpompaa, koska yhtäkään pojan nimeä mistä sekä mieheni että minä pitäisimme ei tunnut olevan:).