Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tapailuvaiheessa nähdä muitakin?

Vierailija
25.06.2020 |

Miten te koette, jos treffailette henkilöä x niin onko silloin ok käydä muidenkin kanssa treffeillä, jos asiasta ei ole erikseen sovittu?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapailet myös muita, otat riskin, ettei mies halua enää tavata sinua. Kaikki miehet ja naiset eivät pidä monien samaan aikaan tapailua toivottavana ominaisuutena kumppaniehdokkaalle.

Vierailija
22/28 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapailla tarkoittaa vain tapailua niin voi. Mutta jos mukana on jo seksi niin ei.

En halua olla samaan aikaa seksisuhteessa muiden kanssa enkä myös, että mies on.

Ihan jo terveyssyistä ja muutenkin jotenkin ei tunnu hyvältä ajatukselta.

Muutenkin kannattaa keskustella asiasta ettei kumpikaan loukkaa toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia olen päättänyt etten ota sellaista miestä joka on joskus ollut tinderissä.

Vierailija
24/28 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapailisi muita samaan aikaan, ei tuntuisi hyvältä. Enkä tykkäisi siitäkään jos kumppani olisi tapaillut muita samaan aikaan alkuaikoina..

Siis jos tosiaan jo tapailette, eikä kyse oo siitä että olette käyneet kerran kahvilla ja seuraava kerta on joskus kuukauden päästä. Sehän on vain treffit. Mutta jos tapaillaan, niin mielestäni yhtä kerrallaan.

Vierailija
25/28 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tapailla tarkoittaa vain tapailua niin voi. Mutta jos mukana on jo seksi niin ei.

En halua olla samaan aikaa seksisuhteessa muiden kanssa enkä myös, että mies on.

Ihan jo terveyssyistä ja muutenkin jotenkin ei tunnu hyvältä ajatukselta.

Muutenkin kannattaa keskustella asiasta ettei kumpikaan loukkaa toista.

Mutta ethän sinä tiedä, onko sitä seksiä vai ei. Ei kukaan sitä itse kerro eikä menneisyys kuulemma kuulu kenellekään.

Vierailija
26/28 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko käyneet jossain vaiheessa keskustelun, että tapaileeko toinen muita?

Vierailija
27/28 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos muuta tosiaan ei ole sovittu niin periaatteessa miksi ei saisi. Itse kuitenkaan en niin tee, sillä jos tekee mieli tapailla muitakin, uskon ettei se ihminen missään tapauksessa ole minulle oikea. Mitään tapailua en siis edes aloita, jos muut edelleen kiinnostavat. Ihan ekasta tapaamisesta tiedän heti, onko kiinnostus riittävää. Vastaavasti jos tapailukumppanini tapailisi muitakin, kertoisi se ihan riittävästi hänen kiinnostuksensa tasosta minua kohtaan enkä haluaisi hänen kanssaan jatkaa.

Vierailija
28/28 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap katosi 😔