Olen kehopositiivinen 50+ kaljamahainen mies
tykkään istua terassilla ja uimarannoilla sekä käydä jopa kaupassa ilman paitaa. Hikikarpalot valuvat ihraisella punoittavalla vartalollani. Nautin, kun naiset silminnähden inhoavat olemustani. Voimaannun.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, niin pitääkin! Täysi 10!
Mitä ne naiset tai ylipäätään muut ihmiset tähän liittyy? Kun ainoa pointti on se, että SINÄ itse viihdyt nahoissasi, ja sinulla on täysi oikeus siihen. Kuten myös olla kuten tykkäät.
Mikä tässä on taas niin hiton vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä ole yhdistäny lookkiini kireät pyöräilyshortsit ja ison kaljamahan. Ilman paitaa istun ulkosalla ja nautin kesästä. Kaljaa ja makkaraa jokasena hellepäivänä, ei tätä muuten jaksa.
Mun mielestä tämä keskustelu on jotenkin jännä, jos tässä on tarkoitus jotenkin esittää, että miehet EI kautta aikain olisi kulkeneet tuolla turuilla ja toreilla just sellaisina kuin ovat sen ihmeemmin välittämättä siitä, miltä he muiden silmiin näyttävät.
Oma isäni on istunut kaljamaha ojossa jo viimeiset 50 vuotta ilman paitaa ihan kaiket kesät läpeensä, enkä usko että häntä on sen ihmeemmin mulkoiltu, huudeltu läskiksi, naureskeltu tms.
Vaan ihan noin ylipäätänsä, mikä ihme siinä on, että joillekin on niin vaikeaa antaa ihmisten vaan olla sellaisia kuin ovat ja pukeutua ei-virallisissa yhteyksissä kuten haluavat?
Minä ole yhdistäny lookkiini kireät pyöräilyshortsit ja ison kaljamahan. Ilman paitaa istun ulkosalla ja nautin kesästä. Kaljaa ja makkaraa jokasena hellepäivänä, ei tätä muuten jaksa.