Tämän kesän suosikkijäätelösi?
Itse en ole vielä kerennyt kauheasti maistelemaan, onko jotain hyviä uutuuksia tullut? Lähden pian jätskiostoksille.
Kommentit (31)
19 95 norjassa maistoin rommirusina jäätelöä,
edelleen suosikkini. Saa pakastealtaastakin pakettina. Raikas
Tänä kesänä en ole hirveästi jäätelöä ostanut, sillä olen kunnostautunut itse tekemään. Maapähkinä-vadelmajäätelö on onnistunut joka kerta!
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Pirkan rukiista jogurttijäätelöä. Nyt ei taida olla mitään jogurttijäätelöitä saatavilla...
Tee itse.
Minun valintani on vuodesta toiseen Rommi-Rusina - tötteröjäätelö samanlaisessa tötterössä kun söin vanilja- ja mansikkajäätelöitä jo kultaisella 50-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Valion kuningatar. En erityisesti välitä jäätelöstä, mutta tuo on ikisuosikkini
Niin minunkin on ollut jo vuosia ja yleensä ostankin pakkauksen, jossa kuusi tai kahdeksan. Mutta eilenpä olin Lidlillä ja osti mango-appelsiinituutin ja hyvää oli sekin.
Aika tylsiä makuja tänä vuonna, paljon suklaata eri muodoissaan.
Jätskikiskalla oli Kätyrit-irtojätskiä (banaani) ja Merenneito-nimistä uutuutta, jossa oli pistaasinmakuisia koristeita joukossa, ihan hauska maku. Mutta maidottomalle ei ollut taaskaan mitään uutta, aina vaan sitä Choicen toffeeta ja ällöä kookos-passionia...
Yleensä haen S-ryhmän kaupasta Tötterön vadelma-salmiakki-chilin, siinä on tuhti rakenne ja tarpeeksi makua (vadelmapitoisuus yli 30%).
Topsy on tullut takaisin, samoin ananas-Lipsi!!
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsiä makuja tänä vuonna, paljon suklaata eri muodoissaan.
Jätskikiskalla oli Kätyrit-irtojätskiä (banaani) ja Merenneito-nimistä uutuutta, jossa oli pistaasinmakuisia koristeita joukossa, ihan hauska maku. Mutta maidottomalle ei ollut taaskaan mitään uutta, aina vaan sitä Choicen toffeeta ja ällöä kookos-passionia...
Yleensä haen S-ryhmän kaupasta Tötterön vadelma-salmiakki-chilin, siinä on tuhti rakenne ja tarpeeksi makua (vadelmapitoisuus yli 30%).
Ei helvata, kai se pitää lähteä vielä kauppaan :D Kuulostaa liian herkulta tuo Tötterö, jotta voisi jättää kokeilematta,
Vierailija kirjoitti:
Topsy on tullut takaisin, samoin ananas-Lipsi!!
Topsy, oikeasti! Mikä maku?
Kolmen kaverin minttu-suklaa on aika hyvä.
Pingviini kuningatar tuutti!