Naisten ja miesten uima-asut
Jos nyt ei varsinaisista uimareiden (urheilijoiden!) asuista puhuta, niin miksi naisilla on pienen pieni alaosa ja miehillä hyvin usein jopa polviin asti ulottuvat uimashortsit?
Kommentit (28)
Mä käytän miesten uimashortseja ja bikiniyläosaa 😁
Koska naiset saavat sielullisia vammoja jos miehellä on lyhyet ja istuvat uimahousut. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Ne lökäpöksyt miehillä on sexyjä.
Vain miesten mielestä.
Lian paljastava asu ei ole koskaan hyvä. Mielestäni bikinit sopvat vain harvoille naisille, kokovartalo uimapuku on paremman näköinen useimmilla naisilla, se ei ole liian provosoiva ja kauniilla leikkauksilla on todella näyttävä. Monilla miehillä etureppu (maha)on todella pullea ja luotaantyöntävän näköinen, itse olen kylläkin hoikka.
No ap on hyvä ja perustaa kasvuyrityksen. Ai niin, ei naiset jaksa nähdä vaivaa.
Syödään ennemmin julkisen sektorin suojatyöpaikassa kampaviinereitä ja ruikutetaan.
Mäkään en ymmärrä että naiset/nuoret tytöt on suurin piirtein alasti rannalla...kankut paljaana ja joku pieni kaistale peittää alapään ja nännit. Miehillä jotkut hirveet palmukuvioiset löysät shortsit joista ei näy mitään muotoja. Kyllä me naiset ihan mielellään katsottaisiin paljaita miesten pyllykannikoita ja etukumpuja! Haloo muodinluojat!!!!!
Kyllä miehet aikaisemmin käyttivät speedoja uimarannalla mutta sitten tuli tämä jenkkilän lökäpyksy/shortsimuoti. Vähän epäreilua naisille, speedoista näkyi paremmin, mitä oli tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
No ap on hyvä ja perustaa kasvuyrityksen. Ai niin, ei naiset jaksa nähdä vaivaa.
Syödään ennemmin julkisen sektorin suojatyöpaikassa kampaviinereitä ja ruikutetaan.
Ahhahaa, onhan se tuikkari täällä, missäs muuallakaan! Julkisen sektorin suojatyöpaikasta on nyt 5 viikkoa lomaa, ei tarvi aukoa suuta ja heilutella käsiä. Etätöissä ei kokouspullia ole ollut, ai harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahhahaa, onhan se tuikkari täällä, missäs muuallakaan! Julkisen sektorin suojatyöpaikasta on nyt 5 viikkoa lomaa, ei tarvi aukoa suuta ja heilutella käsiä. Etätöissä ei kokouspullia ole ollut, ai harmi.
Juu, palstalla on vain yksi mies. Miestenkö siis pitää tehdä naisille uima-asutkin? Mikä on sinun tekosyysi itkeä asioista tekemättä itse mitään, koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, palstalla on vain yksi mies. Miestenkö siis pitää tehdä naisille uima-asutkin? Mikä on sinun tekosyysi itkeä asioista tekemättä itse mitään, koskaan?
Palstalla on vain yksi maneerimies. Mulle on ihan sama kuka tekee uima-asut kenellekin. Itse ketjun aihe ei kiinnosta yhtään, satuin paikalle ja jatkan matkaa.
Normaali mies ei etuvarustustaan näyttele. Se on naisten etuoikeus. Jokainen nainen näyttää näteissä bikineissä hyvältä.
Hmmm. Tosiaan, miksi miesten uimashortseissa on järkyttävän pitkät lahkeet. Vähempikin riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm. Tosiaan, miksi miesten uimashortseissa on järkyttävän pitkät lahkeet. Vähempikin riittäisi.
Eettisistä syistä.
Miehet voimaannuttavat itseään peittävillä uima-asuilla?
Uima-asujakin valmistetaan ja myydään kysynnän mukaan. Kannattaisi ajatella järjellä eikä tunteella.
Vierailija kirjoitti:
Uima-asujakin valmistetaan ja myydään kysynnän mukaan. Kannattaisi ajatella järjellä eikä tunteella.
String alaosaa näytti olevan eniten kun kävin katselemassa verkkokaupoista. Urheiluliikkeistä löytyy enemmän normaaleja uimapukuja, bikineitä ja toppeja + uimashortsejakin naisille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet aikaisemmin käyttivät speedoja uimarannalla mutta sitten tuli tämä jenkkilän lökäpyksy/shortsimuoti. Vähän epäreilua naisille, speedoista näkyi paremmin, mitä oli tarjolla.
Mä käytän edelleen fiiliksestä riippuen speedoja tai boksereita. Ne vaan tuntuu parhaalta päällä, kevyet, vähän märkää kangasta, helppo uida jne. hyviä syitä on paljon. En keksi yhtään hyvää syytä miksi laittaisin shortsit. Kroppa on normaali, hoikka tai jopa laiha. Eikä mulla ole mitään ongelmaa, jos joku haluaa katsella. Olen sinut kehoni kanssa.
Miehillä parhaalta näyttää yleensä aina bokserimalli.
Koska naisilla on niin kaunis alavartalo. On mitä näyttää!