Missä vaiheessa poistaisit miehen numeron?
Olen jutellut erään miehen kanssa muutaman viikon jo ja ollaan tavattu kerran, minä olen kuitenkin viesteissä ja soitoissa melkein aina aloitteentekijä, nyt päätin kokeilla kauan menee, että mies laittaa oma-aloitteisesti viestiä ja: viimeksi juteltiin toissapäivänä eikä mies vieläkään ole laittanut viestiä. Kannattaako jo vain unohtaa mies ja poistaa sen numero vai odotanko vielä?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Älä poista, estä.
Nyt jo? Onko muka 2 päivää niin pitkä aika?
Vaikea sanoa, mutta kuulostaa jotenkin 16-vuotiaalta poistaa numero jos toissapäivänä viimeksi juteltu. Eihän se ole kuin yksi juttelematon päivä. Viikko tai pari on mun mielestä sellainen että voi alkaa ihmetellä ja kysyä että onko esim joku hätänä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, mutta kuulostaa jotenkin 16-vuotiaalta poistaa numero jos toissapäivänä viimeksi juteltu. Eihän se ole kuin yksi juttelematon päivä. Viikko tai pari on mun mielestä sellainen että voi alkaa ihmetellä ja kysyä että onko esim joku hätänä.
No en ole kaukana 16-vuotiaasta.. olen 20v. Mutta joo kun ei ole kokemusta näistä suhdejutuista niin ei tiedä miten paljon kiinnostunut mies yleensäkin viestittelee jne.
Ap
Onko se puhelinnumeron poistaminen ensimmäinen peliliike, kun alat epäilemään, tuleeko suhteesta sittenkään mitään?
Mitä se numeron poistaminen auttaa tai mihin se vaikuttaa? Katseletko numeroa koko ajan vai mikä siinä on?
Vaikka teistä ei koskaan paria tulisikaan, on(ko) mahdollista, että jatkatte ihan vain kavereina.(?) Silloin on ihan kiva, jos sinulla on hänen puhelinnumeronsa.
Jos taas tyyppi on sellainen, jonka kanssa et voisi kuvitellakaan olevasi kaveri, unohda koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se numeron poistaminen auttaa tai mihin se vaikuttaa? Katseletko numeroa koko ajan vai mikä siinä on?
Stalkkaan sen Whatsapin paikallaoloja jatkuvasti ja sehän tietysti vaikeuttaa ylipääsemistä eli sen takia siis.
Ap
Mä siivoan puhelimen puolen vuoden välein. Ei niin aktiiviset kontaktit laitan alkamaan esim x-kirjaimella, niin eivät roiku silmissä häiritsemässä.
Pari päivää näin juhannuksen jälkeen ei ole kovin pitkä aika. Mutta viime tingassa esitetyt treffikutsut eivät osoita kiinnostusta, joten suunnittele viikonloppusi muunlaiseksi.
Poista numero ja kun ja jos ottaa yhteyttä voit sitten kysyä että kuka olitkaan.
Olen nainen enkä viestittele joka päivä vaikka olisin kiinnostunut. On niin hektistä joskus elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stalkkaan sen Whatsapin paikallaoloja jatkuvasti ja sehän tietysti vaikeuttaa ylipääsemistä eli sen takia siis.
Ap
Tjaah. Olet ihastunut jännä mieheen.
odota vkl yli, jos ei ota yhteyttä tai ottaa kännissä niin sitten poista.