Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synnytitkö Tyksissä?

Vierailija
25.06.2020 |

Kertoisitko kokemuksistasi? Millaista on synnytyää tyksissä? Onko henkilökunta mukavaa? Etenkin korona-aikaan synnyttäneet.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole synnytyskokemuksia tyksistä?Onko huoneissa kesällä tuulettimet/ilmastointi/kuuma?

Vierailija
2/20 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä ilmastointi, jos sattuu toimimaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi näistä "omatoiminnallisista" sairaaloista. Jo ennen koronaa rankka paikka synnyttää.

Vierailija
4/20 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on omatoiminnallinen sairaala? Ja perudtelisitko mielipiteesi, miksi on rankka synnytyää siellä?

Vierailija
5/20 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta olen siellä synnyttänyt. Ei moittimista.

Vierailija
6/20 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa synnyttänyt. Itse synnytyksissä kaikki hoidettiin hienosti. Osastolla joutuu olemaan aikalailla oman avun varassa. Kaikki haetaan ja toimitetaan itse. Ei saanut apua vaikka oli kipupumpun päässä tai meinasi vessaan pyörtyä. Pyrin olemaan osastolla mahdollisimman vähän aikaan.

Vierailija
7/20 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin muutama viikko sitten, kun tukihenkilöiden lapsivuodeosastorajoitus oli juuri purettu. Kätilöt mukavia ja ammattitaitoisia, eikä synnytyksestä jäänyt valittamista. Lapsivuodeosastolla oli aika lämmin, vaikka huoneessa jonkinlainen ilmastointi/tuuletuslaite olikin. Tiedä sitten johtuiko lämmin olo omista hormoneista vai viilennyksen puutteesta.

Vierailija
8/20 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytin muutama viikko sitten, kun tukihenkilöiden lapsivuodeosastorajoitus oli juuri purettu. Kätilöt mukavia ja ammattitaitoisia, eikä synnytyksestä jäänyt valittamista. Lapsivuodeosastolla oli aika lämmin, vaikka huoneessa jonkinlainen ilmastointi/tuuletuslaite olikin. Tiedä sitten johtuiko lämmin olo omista hormoneista vai viilennyksen puutteesta.

Lisään vielä, että koronan takia osastolla ruuat tuotiin suoraan huoneeseen, mikä oli aikamoista luksusta. En tiedä onko tämä käytäntö jo loppunut.

Vierailija
9/20 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta sitten, eipä taida nyt tähän auttaa :D

Vierailija
10/20 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18 vuotta sitten, eipä taida nyt tähän auttaa :D

Joo ei 😃

Vierailija
11/20 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
12/20 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuussa, eli aikaa ennen koronaa. Kaikki toimi hyvin, kätilöt mukavia. Nyt kun mietin niin oli siellä omatoimisempaa kuin Satakunnan keskussairaalassa oli muutama vuosi aiemmin esikoista synnyttäessä.

Yks hiukan tympeä/töksäyttelevä kätilö osui kohdalle, mutta kyllähän yks semmonen joka paikassa kuuluu ollakin;)

Ei mitään moitittavaa!

Vierailija
13/20 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä synnytin siellä viime kesänä. Synnytys ei meillä mennyt kovinkaan seesteisesti ja ihanteellisesti, mutta se ei johtunut henkilökunnasta, ja synnytyssalin kätilö oli todella mukava. Salissa pistäytynyt naislääkäri oli minusta tyly, tympeä ja töksäyttelevä, jotenkin huonotuulisen oloinen, mutta ei häntä onneksi paljoa ehtinyt nähdä. Muutoin kaikki aiemmin tapaamani lääkärit äitiyspoliklinikalla olivat todella mukavia ja asiallisia. Minulle ei tullut myöskään yhtään repeämiä, vaikka olosuhteisiin nähden ne olivat todennäköisiä, ja olen jälkikäteen miettinyt, että kätilön ammattitaito auttoi varmasti siinä paljon. Sain mielestäni hyvän opastuksen ponnistusvaiheessa.

Osastollakin kaikki kätilöt olivat todella mukavia ja pitivät hyvää huolta meistä. Vauvallamme oli vähän haastavampi alkutaival, niin kätilöt huomioivat tämän hienosti ja rohkaisivat myös puhumaan tuntemuksistamme (en ole kovin spontaanisti avautuvaa tyyppiä).

Mutta kuuma siellä oli, valitettavasti.

Vierailija
14/20 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

13: olin perhehuoneessa puolisoni kanssa, joten tuosta palvelun pelaamisesta ei ole kauheasti kokemusta, kun ideana on, että puoliso voi tuoda ruuan jne. Mutta meillä oli terveysongelmia, niin ainakin niiden suhteen saimme hyvää huolenpitoa.

Vierailija
15/20 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vielä kerran lisää: synnytyssalissa ei ollut kuuma, osastolla oli :D

Vierailija
16/20 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaiset synnyttävät siellä.

T: Heidekenillä synnyttänyt

Vierailija
17/20 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalaiset synnyttävät siellä.

T: Heidekenillä synnyttänyt

Itsekin Heidekenillä syntynyt. 😃 t.ap

Vierailija
18/20 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida enää Heidekenin ovet avautua synnyttäjiä varten.

Vierailija
19/20 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida enää Heidekenin ovet avautua synnyttäjiä varten.

Jotkut nolot lampaat eivät osaa murtautua sisään.

Vierailija
20/20 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti siellä olen synnyttänyt. Ekan synnytyksen kätilö oli niin järkyttävä harppu että seuraava syntyi pelkosektiolla. Jätti todella pahat traumat käytöksellään. Molemmilla kerroilla osaston kätilöt olivat aivan ihania