Ketkä on naisten mielestä Suomen seksikkäimmät naisjulkkikset?
Naisilla kun on tapana haukkua niitä naisia joita miehet pitää seksikkäinä, niin kertokaa nyt että ketkä on teidän mielestä, HUOM. NAISTEN MIELESTÄ seksikkäimmät Suomen naisjulkkikset.
Kommentit (33)
Huomaa että monilla naisilla on seksikkyyden käsitys hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että monilla naisilla on seksikkyyden käsitys hakusessa.
...Tai sitten eri ihmisten silmissä seksikkyys on erilaista ja syntyy eri asioista.
Vierailija kirjoitti:
Joo, Outi Mäenpää on kyllä sekä lahjakas että puoleensavetävä aikuinen nainen.
juu, ennen kuin tapaatte livenä. Ikinä en oo kenenkään nähnyt katsovan itseäni niin peittelemättömän halveksivasti kuin kyseisen leidin. Ihan ventovieras hänelle olen, ohitimme toisemme kadulla :)
Anna Eriksson
Leena Brusin (?) nuorena
Eveliina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juu, ennen kuin tapaatte livenä. Ikinä en oo kenenkään nähnyt katsovan itseäni niin peittelemättömän halveksivasti kuin kyseisen leidin. Ihan ventovieras hänelle olen, ohitimme toisemme kadulla :)
Mä olen tavannut. Oli ystävällinen ja maanläheinen.
Outi Mäenpää on todella yksi Suomen parhaimmista naisnäyttelijöistä ja hänessä on myös tiettyä seksikyyttä.
Ei tule yhtään mieleen! Nättejä ja kauniitakin löytyy, mutta ei seksikästä.
Mut hei, saanko sanoa Triana Iglesias! Hän sentään edes sivuaa suomalaisia julkkiksia, koska on yhdessä sellaisen kanssa :D Ja on muuten seksikäs!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylyn näköinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin nyt ainakin.
Parin kuukauden aikana on alkanut uhkaavasti näyttää siltä että Sannasta on tulossa joillekin äärivasureille oikea homoikoni (siis le.sboikoni pikemminkin). Jutut liikkuu tähän suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin nyt ainakin.
Parin kuukauden aikana on alkanut uhkaavasti näyttää siltä että Sannasta on tulossa joillekin äärivasureille oikea homoikoni (siis le.sboikoni pikemminkin). Jutut liikkuu tähän suuntaan.
Sannassa on jotain kiihottavan eroottista. Naisen näkökulmasta.