Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos miehesi jauhaisi naispuolisesta pomosta

Vierailija
25.06.2020 |

Päivittäin maireaan sävyyn, mutta kuitenkin asiallisesti työaiheessa pysyen?

Esim. Jos puhutte ihan muusta asiasta ja mies kääntäisi aiheen pomoonsa?
Tai illalla 11 aikaan tulisi sanomaan "voi Ritva-parkaa, lautakunta arvosteli hänen ideaansa pahasti" ja sitten pomon puolustelua ja säälittelyä?

Ei kuulosta romanttiselta eikä seksuaaliselta mutta ihmettelen.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla miehenä "työasioiden jauhaja"? Haluatko sitten sellaista parisuhdetta jossa tuntemattomista henkilöistä ja töistä puhutaan kello 23 illalla, aika tylsää, ellei ala ole oikeasti sinua kiinnostava. Vähän sama kun joku puhuu urheilusta päivittäin tai joku aihe joka ei kauheasti kiinnosta. Ehkä miestä häiritsi ettei naisen ideoita hylätty nätisti, vaan arvosteltiin henkilöä. Mairea ääni kertoo että on ketunhäntä kainalossa tai sitten hänellä vaan on sellainen pelimiesääni. Onko se ritva iäkäs vai joku nuori neito?

Sitä tässä mietin, onko suhteessa tarpeeksi tunnetta ja syvyyttä. Nyt se hautautuu työjuttujen alle. En usko että minua pitemmän päälle kiinnostaakaan.

"Ritva" ei ole nuori eikä vanha. En tiedä varmasti, veikkaisin 35-45. Hänellä on ainakin lapsia, en tiedä parisuhdestatusta. Kuulostaa että lähestyy miestä vain asiallisilla työviesteillä mutta joskus myöhään illalla ja viikonloppuisinkin.

Niin, suhteelta odottaa jotain muuta. Harrastuksesta tai kivasta työstä voisi jutellakin, mutta jos se on sellaista arkista juttua. Ehkä voit ottaa selvää mitä he viestivät illalla ja viikonloppuisin, jollain tavalla.

Yllytätkö yksityisyyden loukkaamiseen?

Vierailija
42/71 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi mairea sävy kuulostaa ällöttävältä. Onkohan miehesi hetero?

Mairea sävy tarkoittaa:

"Arvaa kuka on taas mun kanssa samassa videopalaverissa? Ritva!" (hihitti)

"Olemme olleet niin monessa samassa palaverissa että näytämme samoille asioille peukkua!" (ylpeänä)

"Ritvalla oli migreeni tulossa ja hänellä oli samanlainen ässävika kuin minulle tulee ennen migreeniä, hän yritti sanoa "spesifi" (ja matki tätä pitkään, silleen kuin se olisi hänen mielestään suloista)

"Hän ei voi kertoa näistä asioista muille töissä ja soittaa aina minulle, jokainen tarvitsee workwifen ja workhusbandin".

"Kerroin Ritvalle jutun/vitsin x ja hän nauroi!" (mielissään)

okei.. kuulostaa.. oudolta.. Ihan kuin pikku poika joka kertoo äidille mitä kivaa tarhassa tehtiin ja mitä tarhantäti sanoi (johon on ihastunut)

Analysoi lisää? Mitä tämä merkitsee?

Sun pitää leikkiä äitiä ja kysellä lisää tästä pomosta? Ehkä jotain selviää.

Totta ja pitää kysyä sillain äidilliseen tiukkaan sävyyn. Eiköhän lopu hihitys ja mairea sävy, kun tilalle tulee itkupotkuraivarit.

Mitkä olisi hyvät vuorosanat? Mikä on kyselyn kohteena? Ihastuminen?

Kysele jotain neutraaleja asioita, "mitä teitte tänään ritvan kanssa töissä?" "oliko kivaa?" "Mitäs ritva tänään jutteli?" "mikä on ritvan lempiväri?" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mairea sävy tarkoittaa:

"Olemme olleet niin monessa samassa palaverissa että näytämme samoille asioille peukkua!" (ylpeänä)

"Ritvalla oli migreeni tulossa ja hänellä oli samanlainen ässävika kuin minulle tulee ennen migreeniä, hän yritti sanoa "spesifi" (ja matki tätä pitkään, silleen kuin se olisi hänen mielestään suloista)

"Hän ei voi kertoa näistä asioista muille töissä ja soittaa aina minulle, jokainen tarvitsee workwifen ja workhusbandin".

okei.. kuulostaa.. oudolta.. Ihan kuin pikku poika joka kertoo äidille mitä kivaa tarhassa tehtiin ja mitä tarhantäti sanoi (johon on ihastunut)

Totta ja pitää kysyä sillain äidilliseen tiukkaan sävyyn. Eiköhän lopu hihitys ja mairea sävy, kun tilalle tulee itkupotkuraivarit.

Kysele jotain neutraaleja asioita, "mitä teitte tänään ritvan kanssa töissä?" "oliko kivaa?" "Mitäs ritva tänään jutteli?" "mikä on ritvan lempiväri?" 

"MITÄ!?! Punainen! Olet rakastunut!"

Vierailija
44/71 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ettei kummankaan tarpeet täyty parisuhteessa ja mies on ottanut Ritvan workwifeksi paikkaamaan jotakin.

Saattaa olla, että mies saa pomolta enemmän huomiota kuin kotoa vaikka se olisikin työhön keskitettyä.

Vierailija
45/71 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ettei kummankaan tarpeet täyty parisuhteessa ja mies on ottanut Ritvan workwifeksi paikkaamaan jotakin.

Saattaa olla, että mies saa pomolta enemmän huomiota kuin kotoa vaikka se olisikin työhön keskitettyä.

Ja pomosta jauhaminen on oiva keino saada vaimolta huomiota?!?

Vierailija
46/71 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai vaimon syyksi vieritetään tämä? Eikö olisi järkevämpää vaikka keskustella suoraan niistä huomionosoituksista, kuin alkaa puhua Ritva-pomosta?

Vierailija
47/71 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm...en pysty kuvittelemaan.

Meillä ei ikinä puhuta työasioista kotona.

Työelämä ja kotielämä on kaksi eri maailmaa.

Ei meitä kumpaakaan kiinnosta enää vapaa-aikana työnteosta puhella.

Meillä on kivemmat omat jutut😁

Sehän se on, ei hyvän suhteen ja hyvien juttujen väliin pääse kiilaamaan, jokin on ollut jo pielessä.

Vierailija
48/71 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olet itse tehnyt aloitteen keskusteluun aiheesta josta mielestäsi SAA puhua? Mitkä ovat sallitut aiheet?

Vierailija
49/71 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoita miehen juttuja jos hän ei tajua miten puhuu

Vierailija
50/71 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitapa ritvalle ja kysele

Vierailija
51/71 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mairea sävy tarkoittaa:

"Miten määrittelet "work wifen" ja missä rajat kulkee mielestäsi?"

Tässä et syytä mistään vaan mies ottaa voimaantuneesti vastuun.

Vierailija
52/71 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa meillä. Ei kuulemma ole kiinnostunut "silleen".

Vierailija
53/71 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys:

Ei ole kiinnostunut pomosta. Pomo on naimisissa ja hänellä on lapsi. En silti ymmärrä edes platonista työihannointia. Mutta eipä sitä voi kieltääkään.

Ap

Vierailija
54/71 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mairea sävy tarkoittaa:

Noiden puheiden perusteella selvä tapaus, mies on ihastunut.

Vierailija
55/71 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisi ensimmäinen kerta maailmassa, kun joku ihastuu henkilöön, joka on naimisissa ja jolla on lapsi?

Asia selvä...

Vierailija
56/71 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivitys:

Ei ole kiinnostunut pomosta. Pomo on naimisissa ja hänellä on lapsi. En silti ymmärrä edes platonista työihannointia. Mutta eipä sitä voi kieltääkään.

Ap

Miten tämä selvisi?

Vierailija
57/71 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voi tehdä, jos mies ei myönnä?

Vierailija
58/71 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä voi tehdä, jos mies ei myönnä?

Ei tietenkään myönnä!

Vierailija
59/71 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivitys:

Ap

Miten tämä selvisi?

Selvisi kysymällä mieheltä suoraan.

Ap

Vierailija
60/71 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain kateellinen kun mies menestyy ja on suosittu pomon silmissä. Miksi se on sinulta pois??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan