Mitä tekisit jos miehesi jauhaisi naispuolisesta pomosta
Päivittäin maireaan sävyyn, mutta kuitenkin asiallisesti työaiheessa pysyen?
Esim. Jos puhutte ihan muusta asiasta ja mies kääntäisi aiheen pomoonsa?
Tai illalla 11 aikaan tulisi sanomaan "voi Ritva-parkaa, lautakunta arvosteli hänen ideaansa pahasti" ja sitten pomon puolustelua ja säälittelyä?
Ei kuulosta romanttiselta eikä seksuaaliselta mutta ihmettelen.
Kommentit (71)
Niin ja lisäksi "kun eristys on purettu, voisimme pitää kävelypalaverin Ritvan kanssa ja käydä pitkällä kävelyllä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi mairea sävy kuulostaa ällöttävältä. Onkohan miehesi hetero?
Mairea sävy tarkoittaa:
"Arvaa kuka on taas mun kanssa samassa videopalaverissa? Ritva!" (hihitti)
"Olemme olleet niin monessa samassa palaverissa että näytämme samoille asioille peukkua!" (ylpeänä)
"Ritvalla oli migreeni tulossa ja hänellä oli samanlainen ässävika kuin minulle tulee ennen migreeniä, hän yritti sanoa "spesifi" (ja matki tätä pitkään, silleen kuin se olisi hänen mielestään suloista)
"Hän ei voi kertoa näistä asioista muille töissä ja soittaa aina minulle, jokainen tarvitsee workwifen ja workhusbandin".
"Kerroin Ritvalle jutun/vitsin x ja hän nauroi!" (mielissään)
okei.. kuulostaa.. oudolta.. Ihan kuin pikku poika joka kertoo äidille mitä kivaa tarhassa tehtiin ja mitä tarhantäti sanoi (johon on ihastunut)
Analysoi lisää? Mitä tämä merkitsee?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka
"Olen huomannut että puhut hänestä paljon enemmän kuin kenestäkään muusta."
Tuossa on se huono puoli, että sen jälkeen mies ei enää puhu siitä akasta mitään, eikä sitten ole mahdollista seurata, muuttuuko juttujen sävy jollain lailla huolestuttavampaan suuntaan.
Onko sinulla miehenä "työasioiden jauhaja"? Haluatko sitten sellaista parisuhdetta jossa tuntemattomista henkilöistä ja töistä puhutaan kello 23 illalla, aika tylsää, ellei ala ole oikeasti sinua kiinnostava. Vähän sama kun joku puhuu urheilusta päivittäin tai joku aihe joka ei kauheasti kiinnosta. Ehkä miestä häiritsi ettei naisen ideoita hylätty nätisti, vaan arvosteltiin henkilöä. Mairea ääni kertoo että on ketunhäntä kainalossa tai sitten hänellä vaan on sellainen pelimiesääni. Onko se ritva iäkäs vai joku nuori neito?
Nyt kiinnostaa miltä tämä pomo näyttää. Veikkaan että on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka
"Olen huomannut että puhut hänestä paljon enemmän kuin kenestäkään muusta."Tuossa on se huono puoli, että sen jälkeen mies ei enää puhu siitä akasta mitään, eikä sitten ole mahdollista seurata, muuttuuko juttujen sävy jollain lailla huolestuttavampaan suuntaan.
Totta. Siksi olenkin tarkkaillut tilannetta hiljaa. Mutta voiko nykymenokaan jatkua, ärsyttää nämä viattomatkin jauhamiset.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla miehenä "työasioiden jauhaja"? Haluatko sitten sellaista parisuhdetta jossa tuntemattomista henkilöistä ja töistä puhutaan kello 23 illalla, aika tylsää, ellei ala ole oikeasti sinua kiinnostava. Vähän sama kun joku puhuu urheilusta päivittäin tai joku aihe joka ei kauheasti kiinnosta. Ehkä miestä häiritsi ettei naisen ideoita hylätty nätisti, vaan arvosteltiin henkilöä. Mairea ääni kertoo että on ketunhäntä kainalossa tai sitten hänellä vaan on sellainen pelimiesääni. Onko se ritva iäkäs vai joku nuori neito?
Sitä tässä mietin, onko suhteessa tarpeeksi tunnetta ja syvyyttä. Nyt se hautautuu työjuttujen alle. En usko että minua pitemmän päälle kiinnostaakaan.
"Ritva" ei ole nuori eikä vanha. En tiedä varmasti, veikkaisin 35-45. Hänellä on ainakin lapsia, en tiedä parisuhdestatusta. Kuulostaa että lähestyy miestä vain asiallisilla työviesteillä mutta joskus myöhään illalla ja viikonloppuisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kiinnostaa miltä tämä pomo näyttää. Veikkaan että on kaunis.
Ei mikään perinteinen kaunotar tai seksipommi joka erottuisi joukosta. Ehkä lähinnä nätti tai ok. Ei ruma. Voi viehättääkin miestä jonka maku on enemmän "söpöjen" suuntaan.
Kieltämättä vaikea asia ottaa esille, mutta eikös asiallinen ja rehellinen lähestymistapa ole aina se paras? (mikäli haluaa puuttua)
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä vaikea asia ottaa esille, mutta eikös asiallinen ja rehellinen lähestymistapa ole aina se paras? (mikäli haluaa puuttua)
Mies ei objektiivisesti ole tehnyt mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mairea sävy tarkoittaa:
"Olemme olleet niin monessa samassa palaverissa että näytämme samoille asioille peukkua!" (ylpeänä)
"Ritvalla oli migreeni tulossa ja hänellä oli samanlainen ässävika kuin minulle tulee ennen migreeniä, hän yritti sanoa "spesifi" (ja matki tätä pitkään, silleen kuin se olisi hänen mielestään suloista)
"Hän ei voi kertoa näistä asioista muille töissä ja soittaa aina minulle, jokainen tarvitsee workwifen ja workhusbandin".
okei.. kuulostaa.. oudolta.. Ihan kuin pikku poika joka kertoo äidille mitä kivaa tarhassa tehtiin ja mitä tarhantäti sanoi (johon on ihastunut)
Sun pitää leikkiä äitiä ja kysellä lisää tästä pomosta? Ehkä jotain selviää.
Vierailija kirjoitti:
Siinä menettää viattoman tarkkailuaseman jos mies nolostuu ja alkaa pitämään pomojuttuja salaisuuksina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tässä mietin, onko suhteessa tarpeeksi tunnetta ja syvyyttä. Nyt se hautautuu työjuttujen alle. En usko että minua pitemmän päälle kiinnostaakaan.
"Ritva" ei ole nuori eikä vanha. En tiedä varmasti, veikkaisin 35-45. Hänellä on ainakin lapsia, en tiedä parisuhdestatusta. Kuulostaa että lähestyy miestä vain asiallisilla työviesteillä mutta joskus myöhään illalla ja viikonloppuisinkin.
Niin, suhteelta odottaa jotain muuta. Harrastuksesta tai kivasta työstä voisi jutellakin, mutta jos se on sellaista arkista juttua. Ehkä voit ottaa selvää mitä he viestivät illalla ja viikonloppuisin, jollain tavalla.
Kuulostaa ettei kummankaan tarpeet täyty parisuhteessa ja mies on ottanut Ritvan workwifeksi paikkaamaan jotakin.
Mitä mies tuumaisi jos sinä jauhaisit jostakin uskosta samaan sävyyn? "Penalla on samanlaisia peräpukaman oireita kuin mulla, kiehtovaa!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mairea sävy tarkoittaa:
Totta ja pitää kysyä sillain äidilliseen tiukkaan sävyyn. Eiköhän lopu hihitys ja mairea sävy, kun tilalle tulee itkupotkuraivarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mairea sävy tarkoittaa:
Totta ja pitää kysyä sillain äidilliseen tiukkaan sävyyn. Eiköhän lopu hihitys ja mairea sävy, kun tilalle tulee itkupotkuraivarit.
Mitkä olisi hyvät vuorosanat? Mikä on kyselyn kohteena? Ihastuminen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies tuumaisi jos sinä jauhaisit jostakin uskosta samaan sävyyn? "Penalla on samanlaisia peräpukaman oireita kuin mulla, kiehtovaa!"
Tuskin kuuntelisi kauan.
Onko Ritva osoittanut kiinnostusta muuhunkin kuin työkaveruuteen?
Pyytäisin Kalevauvaa tekemään biisin tästä ketjusta ja tilaisin Kalevauvan pojat trubaduurikeikalle meidän pihalle lurauttamaan tämän kaiken lauluna. Voisin kutsua Ritvankin kuuntelemaan niin saisi tietää mitä hänen terveydentilastaan ja asioistaan kerrotaan alaisen perheelle.