Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aurinkoihottuma! Pitääkö tässä oikeasti alkaa kuljeskella kaapu päällä tai mennä ulos vain öisin?

murukahvi
25.06.2020 |

Röpelöä kädet ja rinta täynnä :( Käytän aurinkovoidetta suojakertoimella 50 vaan eipä estä ihottumaa tulemasta,

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina pitkähihainen paita ja pitkät housut jos joudun liikkumaan auringonpaisteen aikaan ulkona. Enimmäkseen liikun öisin. Vieressä 24h auki oleva kauppa onneksi.

Vierailija
2/8 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuli hieman alkukesästä, mutta enää ei ole tullut, kun pikkuhiljaa on ottanut rusketusta... Itselläni iho siis on alkanut tottumaan aurinkoon. Tosin kaikilla ei käy niin, joten pitää sitten vaan välttää auringossa oleilua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kärpästä yhdellä iskulla: verhoutumalla mustaan kaapuun vältät aurinkoihottuman, tuot katukuvaan monikulttuurista ihanuutta ja annat samalla yhteiskunnalle voimakkaan viestin.

Vierailija
4/8 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko ei ole terveellistä missään mielessä tähän aikaan vuotta. Kartat seuraavan kuukauden aurinkoa niin kyllä se siitä.

Vierailija
5/8 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina jokin ohut neuletakki kesätopin päällä, pysyttelen varjossa ja käsilaukussa kulkee mukana aurinkorasva jota lisää parin tunnin välein. Käsivarret pysyykin tämän ansiosta ihottumavapaana mutta rintaan pukkaa edelleen.

Vierailija
6/8 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on se ristiriita että atopia tykkää auringosta mutta sitten tilalle tulee aurinkoihottuma!

Vierailija
7/8 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös tulee ihottuma alkukesästä ja siedätän ihoani "pala kerrallaan" eli ensin vain käsivarret ja kasvot paljaina. Sitten kun ihottuma niistä olista hellittää niin voin panna shortsit päälle ja kärsiä sitä kutiavaa röpelöä jaloissa. Mutta minun ihoni tottuu ja alkaa sietää. Suojakertoimista ei ole ihottumaan mitään hyötyä.

Vierailija
8/8 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi olla auringossa. Aurinkoihottuma on aika lievä kun se on paljon enemmän kuin sitä. Ihoon on tullut erilaisia alueita erilaisia ihottumia jotka on levinnyt, ihosta on tullut verta ja muuta nestettä... Sitten myös tätä hellettä ei kestä. Siinäkin on kestämistä kun toiset ei ymmärrä että ei voi olla auringossa ja kuumassa kun niiden mielestä se on niin ihanaa ja sitten ne sanoo vaan että laita lierihattu päähän. Ihoa pitää suojata vaatteilla niin kuumalla sekin haastavaa ja se lierihattu suojaa päätä ei ihoa. Pimeään aikaan voisi mennä ulos mutta päiväsaikaan pitäisi välillä mennä. Burkha voisi olla hyvä se suojaisi koko ihon ja on kuulemma myös viilentävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi