Miten reagoisit, jos miehesi sanoisi
että aikoo jatkossakin katsella edes vähän muita naisia?
Kommentit (12)
Senkuin katselisi. Mitä se minulta on pois?
Jos ilmaisi noin saisi katsella ihan rauhassa ilman minun seuraani.
Pyytäisin aina vinkkaamaan, jos näkee erityisen hyvännäköisen, niin minäkin pääsisin nauttimaan :)
Minäkin katselen, joten mitä väliä.
Silmät kiinnikö mies on tähän saakka kulkenut? Siksikö hän sinutkin kelpuutti ap?
Mulle tuo tarkoittaisi, että etsii aktiivisesti petosseuraa. Siitä vaan, sinkkuna.
Jotenkin epäilen että tota ilmoitti tullessaan töistä ennenkuin istahti alas mortal kombat IX kanssa mätkimään örkkejä. Vaan hänelle oli esitetty joku ukaasi... mahdollisesti kiristysmuotoisena.
Sanoisin, että olisinkin ihmetellyt, jos se loppuisi kuin seinään minun kanssa yhteen alettuani. Kaikkihan sitä vilkuilee, ihminen vaan on semmoinen. Luotto edelleenkin 100% miestä kohtaan, hän ei ikinä pettäisi minua.
Helpottaisi kovasti! Nyt on joka kerta autolla suojatietä lähestyttäessä kylmä hiki otsalla, kun vaikuttaa siltä, että mies ei yhtään katsele yhtään ympärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuo tarkoittaisi, että etsii aktiivisesti petosseuraa. Siitä vaan, sinkkuna.
Öö miten tän voi ottaa tällä tavalla? Luulen että mies on tarkoittanut ihan vain sitä että katselee ihmisiä siinä missä ennenkin. Ei se ole kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Ai se että katselee kauniita naisia tarkoittaa petosseuran etsimistä?
Ok, eihän se katselu mitään haittaa, kyllähän minäkin kuljen silmät auki aina. N46