Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitikin sitten mennä ihastumaan naimisissa olevaan mieheen

Vierailija
25.06.2020 |

Nyt hän on mielessäni koko ajan. En edes tunne häntä kunnolla mutta ei voi mitään, jostain syystä tunnen suurta vetoa häneen. Nyyh.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ei vain lähde mielestä, vaikka olen tehnyt kaikkeni unohtaakseni hänet.

Vierailija
2/46 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee ohi ajan myötä, mutta kipeää tekee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tuntee vetoa varattuihin, koska varattu mies on "jo hyväksi todettu", siis toisen naisen hyväksymä. Sinkkumiehet ei naisia kiinnosta, paitsi jos sillä on paljon panoja ja naisia ollut, koska hän on silloinkin muiden naisten hyväksynnän saanut. Naiset laumaeläiminä pitää tärkeänä sitä, että mies on jo muidenkin naisten suosiossa ennen kuin itse kiinnostuu.

Vierailija
4/46 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauankohan tässä pitää vielä kärvistellä, yli vuosi mennyt jo...

Vierailija
5/46 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole mun ukko kyseessä, niin saatte haaveilla rauhassa.

Vierailija
6/46 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tuntee vetoa varattuihin, koska varattu mies on "jo hyväksi todettu", siis toisen naisen hyväksymä. Sinkkumiehet ei naisia kiinnosta, paitsi jos sillä on paljon panoja ja naisia ollut, koska hän on silloinkin muiden naisten hyväksynnän saanut. Naiset laumaeläiminä pitää tärkeänä sitä, että mies on jo muidenkin naisten suosiossa ennen kuin itse kiinnostuu.

Pidin hänestä jo ennen kuin sain tietää että on naimisissa. Nyt harmittaa.

Vierailija
7/46 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. En tiennyt olevan naimisissa ja vaikutti kiinnostuneelta. Vaikuttaa edelleen.

Vierailija
8/46 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksia tulee ja menee. Unohda.

Varattuihin ei sotkeiduta.

Mietippä jos sun ukkoa alkais joku vokotteleen et olisko ok.

Ala deittailla ja löydä joku muu.

Aina ei saa kaikkea.

Vierailija
9/46 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ken tietää... :D kuvaile sitä?

Vierailija
10/46 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pönttö

Vierailija
11/46 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku alitajuinen toisen naisen haju siinä kuitenkin oli.

Vierailija
12/46 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö sormusta? Jos ei, niin voi olla mun mies 😀

Vierailija
13/46 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös todella ihastunut naimisissa olevaan mieheen ja hän myönsi myös olevansa ihastunut minuun mutta ei halunut pettää vaimoaan. Teki todella kipeetä pari vuotta enkä lopulta pystynyt olemaan enää oman mieheni kanssa, joten erosin.

Tunteet tätä toista miestä kohtaan haalenivat koska sellaista vastakaikua ei tullut mitä olisin tarvinnut.

En usko että kohtaan samanlaista hullaantumista tässä elämässä ja mikään muu ei enää kelpaa. Mieluummin olen yksin.

Vierailija
14/46 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä mun. Siihen jo yks onneton ihastui. Toivottavasti on saanut jo aivokemiansa ojennukseen.

Vierailija
15/46 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin myös todella ihastunut naimisissa olevaan mieheen ja hän myönsi myös olevansa ihastunut minuun mutta ei halunut pettää vaimoaan. Teki todella kipeetä pari vuotta enkä lopulta pystynyt olemaan enää oman mieheni kanssa, joten erosin.

Tunteet tätä toista miestä kohtaan haalenivat koska sellaista vastakaikua ei tullut mitä olisin tarvinnut.

En usko että kohtaan samanlaista hullaantumista tässä elämässä ja mikään muu ei enää kelpaa. Mieluummin olen yksin.

Joo jotakin tunnen myös hänen katseestaan, tai sitten vaan kuvittelen... toisaalta ei näin kaikkien kanssa tunnu. Vaikuttaa kuitenkin kunnioitettavalta mieheltä kun ei yritä mitenkään lähennellä tms.

Vierailija
16/46 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauankohan tässä pitää vielä kärvistellä, yli vuosi mennyt jo...

Jos näet päivittäin, on tilanne vaikea. Suosittelen ottamaan etäisyyttä. Uusi ihastuminen myös toimii.. Mutta selvähän se on, että kun niitä tunteita on jo päässyt syntymään, niin eihän se ihminen täysin unohdu koskaan. Kyllä vanhat ihastuksen ja rakkauden kohteet säilyvät mielessä aina, mutta aika ja etäisyys auttavat päästämään irti, jotta sydän ei olisi aina ihan riekaleina heitä kohdatessaan.

Vierailija
17/46 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Tämäkin nyt haikailtu mies on varmasti lyhyt, hintelä ja työtön, mutta mitä kultaisin luonne. Hänen hauskuuttaan ja omaa sydäntä pamppailullaan taputtelevaa hyväsydämisyyttä vain ei voi vastustaa. Harmi että sen yhen rotkon piti juuri kiinnostua samasta kimpaleesta!

Vierailija
18/46 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Tämäkin nyt haikailtu mies on varmasti lyhyt, hintelä ja työtön, mutta mitä kultaisin luonne. Hänen hauskuuttaan ja omaa sydäntä pamppailullaan taputtelevaa hyväsydämisyyttä vain ei voi vastustaa. Harmi että sen yhen rotkon piti juuri kiinnostua samasta kimpaleesta!

Lyhyt ja hintelä se kyllä on.

Vierailija
19/46 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä itket, mene ja anna sille.

Vierailija
20/46 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille mammoille tiedoksi, että sitä ei voi valita kehen ihastuu. Ei kukaan viisas halua ihastua tietoisesti varattuun. Tekonsa voi valita. Harva mies uskaltaa edes myöntää omalle puolisolle, että on ihastunut johonkin toiseen. Se voipi sattua myös teidän kohdalle. Mullakin on ollu ihastus, joka oli naimisissa. Ja vaimo teki kaikkensa, että mies pysyy erossa minusta. Eikä näe minua mitään kautta. P.s. kyllä ihastunut keinot keksii 😁. Tiedoksi: meidän välillä ei koskaan ollut mitään fyysistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi