Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarjottavaa 2 v synttäreille? Ei monimutkaista eikä työlästä

Vierailija
09.07.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tarjottavaa siis sen mukaan.

Tässä suunnitelmani:

Muumikakku (kyllä, meidän suvussa ja ystäväpiirissä lapset syövät kakkua!!)

Muumikeksejä

Suklaakaurakeksejä

Coctailpiirakoita, munavoi (lapsille tulee nälkä juhliessa)

Mansikkatuorejuustokakku (viime vuonna hitti sekä lapsilla että aikuisilla!)

Aikuisille etupäässä:

Fetapaprikapiiras

Tiikerikakku (meidän suvun lemppari)

Lisäksi:

karkkia, sipsiä, pillimehuja (meillä ei voi syödä iso joukko pöydän ääressä, lapsille pillimehut helpompia), kahvia, teetä

Minua on aina ihmetyttänyt tuo että lapset eivät tykkäisi kakusta. Mutta ehkä jos tarjolla on huolella tehty, kostea ja maukas kakku, maistuu tarjottava lapsillekin. En itsekään pidä kuivasta ja mauttomasta.

Toki jäätelö maistuu aina, mutta on aika sottaista ja mahdotonta, jos lapsia ei saa pöydän ääreen istumaan.

Vinkkini sinulle: Tarjoa lapsille herkkuja, joista muistat heidän pitävän, lempiherkuthan riippuvat siitä, mihin on tottunut. Muista kuitenkin laittaa tarjolle jotain pikkusuolaista, jos nälkä yllättää. Itse tykkään pikkupitsoista ja karjalanpiirakoista. Aikuisille voi tarjota jotain erikoisempaa, tai sitten pakastealtaan viinereitä ja pasteijoita. Mitään kovin eksoottista lapset eivät syö, mutta itse voisin harkita myös vaikkapa hedelmäsalaattia!!

Vierailija
2/2 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tehdään mansikkatuorejuustokakku? Kuulostaa niin kovin herkulliselta. Tosi kiva jos jaksat antaa vaikka ohjeen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme