En pääse yli miehen käytöksestä
Olemme tästä jutelleet jo, että mikä meni mönkään ja mies on pyytänyt anteeksi käytöstään. Koen vain edelleen suunnatonta harmitusta.
Olin ensimmäistä kertaa miehen toisen kaveripiirin mukana juomassa ja mukana oli muita varattuja pariskuntia.
Mies oli tasapuolisesti tekemisissä kaikkien kanssa ja huomioi minuakin hyvin illan aikana, mutta pikku hiljaa alkoi juttelemaan enemmän yhden varatun naisen kanssa eikä siinäkään ongelmaa. Juttelivat sivummallakin kahden kesken ja molemmat katsoivat samalla minua.
Yhteisessä pöydässä illan aikana vielä mainitsee kuinka kivaa on, kun on kauniita naisia paikalla ja jää tuijottamaan tätä toista naista kovasti hymyillen ja sen jälkeen kääntää katsernsa minuun ja vie minut tanssilattialle. Tietenkin humalatila oli jo aika voimakas tässä vaiheessa.
Eihän siinä. Saa ihmisiä katsella, saa jutella. Mutta tuo tuommoinen avoin tuijotus ja kehuskelu oman kumppanin kuullen on minusta loukkaavaa. Loukkaantuisitko sinä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kuka väittää että tämä olisi trolli? Miksi ei aloittaja voisi oikeasti kokea tilannetta vaikeaksi ja haluaisi saada näkökulmia asiaan?
Em minä tiärä!
Tulee vaan mieleen onko heillä ollut joskus jotain enemmän tai mikä selittää miehen käytöksen häntä kohtaan? Ja kyllä minuakin jäisi tämä vaivaamaan vaikka mies myöntäisi virheensä.
Juomassa, viinaako?!