Katselin Prismassa ihmisiä ja pakko sanoa että
Noin 95% on kyllä ihan mitäänsanomattoman näköisiä. Sitä tuntee itsensä spesiaaliksi tavisten joukossa
M37
Kommentit (47)
Hieno juttu! Kiitos että kävit piristämässä Priman väkeä läsnäolollasi.
Siis missä prismassa käyt? Mä haluun nähdä!
Suomalaiset ovat melko rumia. Surkea pukeutuminen ja epäsiisti olemus vielä korostavat sitä.
No hyvä että tunnet itsesi erikoiseksi. Varmaan on jäänyt mieleen lapsuudesta, että erikoisuutesi on kerrottu olevan kaunista?? :)
Ja samalla voit lopettaa ton finglishin.
Kuva tai didönt häpön! Ei me uskota että sä oot minkään näkönen.
Vierailija kirjoitti:
Siis missä prismassa käyt? Mä haluun nähdä!
Joo nyt tekis hyvää kunnon naurut.
Voisin mennä Prismaan seisomaan kylmäkaappiin. Viileyden lisäksi se ois ihkuu ja spessuu.
Miten voimme auttaa sua löytämään sanoja? Onko sulla dementia?
Jospa vain kuvittelet. Joku toinen katsoo sinua ja ajattelee samalla lailla. Jotkut myös oikeesti luulee voittavansa idols kilpailun vaikka ihan kaikki on pielessä. Totuus on rankka asia kun se tulee päin näköä.
Tottahan aloittaja puhuu. Minua on itse asiassa alkanut hävettää se, miten rumia esim. suomalaiset naiset ovat. Ollaan oman rouvan kanssa melkoisia silmätikkuja, kun kumpikin ollaan hyvännäköisiä.
Olet aivan oikeassa ..
Zinc
You´re Special
Prismakäynnin saldo..
-1 tosi upea nainen luultavasti venäläinen
-1 harvinaisen kaunis suominainen kauniilla kasvoilla ja kiinteillä rinnoilla
-ehkä pari ok miestä. En niin miehistä tiedä kun en niitä katsele.
-500+ tavista
M37
Otan osaa ,kun Suomessa ei ole omaa kauppaa kaltaisillesi.
Täällä niitä on lisää:
https://www.google.com/search?q=special+people&tbm=isch&ved=2ahUKEwjWrJ…
Zinc
Hihi ;)
Se ei paljoa vaadi et näyttää spessulta Prisman tuulipukukansan joukossa. Et taida uskaltaa K-Supermarkettiin edes mennä...
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat melko rumia. Surkea pukeutuminen ja epäsiisti olemus vielä korostavat sitä.
Kosmopoliittina sanoisin, että melkolailla päinvastoin. Suomalaiset ovat hyvägeeninen ja ulkoisestikin kärkikahinoissa, kun koko maailma on vertailukohteena. Euroopan mittakaavassa kovaa keskiluokkaa ehdottomasti, ja tuntuu, että joka sukupolvi on edellistä paremmannäköisempi. Toki eihä se tietenkään näin ole, mutta pukeutuvat paremmin ja käyttävät enemmän aikaa ja raha ulkonäköönsä, joten helposti saa sellaisen vaikutelman.
Kai otat mukaan arvostelutuomarin taulun ja käyt kertomassa ihmisille heidän tason? Osaavat varmasti arvostaa tätä palvelua. Voisit oikeastaan koodata sovelluksen "M37 ( ei tule sekoittaa ihmiseen M15 ) kertoo tasosi. Maksullisen lisäpalvelun kautta voisi sitten matchata oman tasonsa mukaan muihin käyttäjiin.
Vierailija kirjoitti:
Se ei paljoa vaadi et näyttää spessulta Prisman tuulipukukansan joukossa. Et taida uskaltaa K-Supermarkettiin edes mennä...
Kyllä se tuulipuku kansa käy just k kaupoissa tai lidlissä
Onneksi on kaltaisiasi ihmisiä!