Katselin Prismassa ihmisiä ja pakko sanoa että
Noin 95% on kyllä ihan mitäänsanomattoman näköisiä. Sitä tuntee itsensä spesiaaliksi tavisten joukossa
M37
Kommentit (47)
Oletpa sinäkin kaupan valinnut. Eikö tuo nyt ole odotettua, kun asiakasomistajatyöläiset tekevät ruokaostoksiaan. Vai mitä muuta luulit näkeväsi? Prisma on halppiskauppa ja sinne ryntää kaikki mitään sanomattomat näköiset tyypit. Vai kuulutko itse myös joukkoon?
Itse käyn vain elintarvikeputiikeissa, jossa vahtimestari avaa oven ja pari palvelijaa tulee heti palvelemaan minua ja tietysti tekevät ruokaostikseni puolestani, kun sillä välin siemailen hyvälaatuista kuoharia ja makoilen sohvalla.
Elämä on ap. valintoja ja sitä saa mitä tilaa, myös katsoa niitä mitäänsanomattomoman näköisiä ihmisiä Prismassa, jos on tehnyt huonon valinnan.
Vierailija kirjoitti:
Kai otat mukaan arvostelutuomarin taulun ja käyt kertomassa ihmisille heidän tason? Osaavat varmasti arvostaa tätä palvelua. Voisit oikeastaan koodata sovelluksen "M37 ( ei tule sekoittaa ihmiseen M15 ) kertoo tasosi. Maksullisen lisäpalvelun kautta voisi sitten matchata oman tasonsa mukaan muihin käyttäjiin.
Tinder- ja S-etukortti linkitys?
Vierailija kirjoitti:
Oletpa sinäkin kaupan valinnut. Eikö tuo nyt ole odotettua, kun asiakasomistajatyöläiset tekevät ruokaostoksiaan. Vai mitä muuta luulit näkeväsi? Prisma on halppiskauppa ja sinne ryntää kaikki mitään sanomattomat näköiset tyypit. Vai kuulutko itse myös joukkoon?
Itse käyn vain elintarvikeputiikeissa, jossa vahtimestari avaa oven ja pari palvelijaa tulee heti palvelemaan minua ja tietysti tekevät ruokaostikseni puolestani, kun sillä välin siemailen hyvälaatuista kuoharia ja makoilen sohvalla.
Elämä on ap. valintoja ja sitä saa mitä tilaa, myös katsoa niitä mitäänsanomattomoman näköisiä ihmisiä Prismassa, jos on tehnyt huonon valinnan.
Köyhät juo kuoharia... kyllä se Champagne pitää olla... muuten ok settiä ;)
On siinä tavallisilla kuolevaisilla ihmettelemistä, kun Ap käy Rolls-Roycella Prismassa.
Joo, ymmärrän tämän tuskan. Joudun joskus itsekin käymään noissa paikoissa ja on kamalan raskasta kun tavikset tuijottavat tai jopa - luoja paratkoon - yrittävät lähestyä. Monesti yritän vähän downgreidata itseäni jotteivat ihan sekoaisi. Näin korona-aikana maski on esim. ollut kätevä tähän tarkoitukseen.
Ei kyllä paljon vaadi, että näyttää prismareissulla tyylikkäimmältä. Mäkin olen sitä melkein aina. Vain joskus joku minkkiturkkimuija pistää paremmaksi.
Terkuin keski-ikäinen nainen
Oliko se valouvauksesta innostunut kaverisi mukana?
Kattokaas TIGER KING sarjan eläintarhassa kävijöitä.
Elämän kuluttama weetee kuvaa parhaiten
kaikki ylipainoisia (myös lapset) puuttuu hampaita, rööki palaa, rumia (itsetehtyjä) tatuointeja. ohut tukka pitkin päätä...
Suomalaiset on kaunis siististipukeutuva koulutettu kansa.
Miksi pitäisi näyttää joltain discoprinsessalta ruokaostoksilla?
Ap, ei ole pakko sanoa. Joskus voi olla sanomattakin, niin välttyy tekemästä itsestään täydellistä imbesilliä.
Vierailija kirjoitti:
Minä parannan!
En laita ruokaa..syön lounaat ja illalliset ulkona.
Kotona teen korkeintaan puuron, jonka peitän marjavuorella (a la sukari)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei paljoa vaadi et näyttää spessulta Prisman tuulipukukansan joukossa. Et taida uskaltaa K-Supermarkettiin edes mennä...
Kyllä se tuulipuku kansa käy just k kaupoissa tai lidlissä
Mitä köyhä tekee k-kaupassa?? No huonot valinnat tietysti johtavat toisinaan köyhyyteen..
Vierailija kirjoitti:
On siinä tavallisilla kuolevaisilla ihmettelemistä, kun Ap käy Rolls-Roycella Prismassa.
Ap hakee prismasta tuoretta kalaa ja suppilovahveroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei paljoa vaadi et näyttää spessulta Prisman tuulipukukansan joukossa. Et taida uskaltaa K-Supermarkettiin edes mennä...
Kyllä se tuulipuku kansa käy just k kaupoissa tai lidlissä
Mitä köyhä tekee k-kaupassa?? No huonot valinnat tietysti johtavat toisinaan köyhyyteen..
Ostaa laputetut tuotteet ,jotka ei oo kelvanneet ap:lle
Käyn mielihyvin Prismoissa juuri tavisten seassa, koska itsekin olen sellainen! En tiennyt, että sinne on pääsykriteerit?!
Vierailija kirjoitti:
Prismakäynnin saldo..
-1 tosi upea nainen luultavasti venäläinen
-1 harvinaisen kaunis suominainen kauniilla kasvoilla ja kiinteillä rinnoilla
-ehkä pari ok miestä. En niin miehistä tiedä kun en niitä katsele.
-500+ tavista
M37
Ohoh, etkö saanut ruokaa ostettua ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap hakee prismasta tuoretta kalaa ja suppilovahveroita.
Ei ole suppisaika
Huippumies selvästi 😍😎😂