Aion hurahtaa uskoon tämän päivän aikana
Nyt on kaikilla eri uskomuksilla sauma puhuttaa yksi henkilö mukaan laumaan. Olen avoin kaikille ehdotuksille.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Muinaisiin avaruusolioihin on nykyään aika muodikasta hurahtaa.
Tarkoitatko Jeesusta? Ap
Ole varovainen. Uskoon hurahtaminen saattaa jäädä pysyväksi olotilaksi. Miksi riskeeraisit mielenterveytesi päähänpiston takia?
Rukoile, että Pyhä Henki koskettaa sua.
Kuuntele vaikka tätä Sakari Heikkilän Enemmän Sinua samalla:https://youtu.be/BmIlAR5v_D8
Sanat kertosäkeessä: Tule Pyhä Henki, Tule Pyhä Henki, Tule Pyhä Henki, Kaipaamme enemmän sinua.
Laula mukana.
Kerro sitten tuliko vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ole varovainen. Uskoon hurahtaminen saattaa jäädä pysyväksi olotilaksi. Miksi riskeeraisit mielenterveytesi päähänpiston takia?
Olen jo pitkään kärsinyt keskivakavista mielenterveysongelmista, joten ei kai tässä ole mitään hävittävääkään. Lisäksi on coolia päästä sanomaan kaikille, että:"Mä sit muuten oon uskossa"! Ap
Jeesus2000 kirjoitti:
Rukoile, että Pyhä Henki koskettaa sua.
Kuuntele vaikka tätä Sakari Heikkilän Enemmän Sinua samalla:https://youtu.be/BmIlAR5v_D8Sanat kertosäkeessä: Tule Pyhä Henki, Tule Pyhä Henki, Tule Pyhä Henki, Kaipaamme enemmän sinua.
Laula mukana.
Kerro sitten tuliko vai ei.
Kannatan! Valitse Jeesus, mutta älä hurahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko Jeesusta? Ap
En pelkästään, vaikka uskon kyllä vakaasti Jessen olleen ihmisen (Marian) ja alienin jälkeläinen.
Tiedät että on vain yksi oikea vaihtoehto ja sanoit sen jo itsekin: Jeesus.
Valitse joku sellainen uskonto, josta sinut myöhemmin tempaistaan kirkkauteen. Se kuulostaa aina niin hauskalta.
Moni tuttu on kääntynyt musl1miksi ja suosittelen sitä ap sullekkin, et tule katumaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Valitse joku sellainen uskonto, josta sinut myöhemmin tempaistaan kirkkauteen. Se kuulostaa aina niin hauskalta.
Ne on kaikki siinä jutussa mukana ihan läpällä. Ei sitä kukaan tietenkään oikeasti usko.
Vierailija kirjoitti:
Moni tuttu on kääntynyt musl1miksi ja suosittelen sitä ap sullekkin, et tule katumaan sitä.
Tää kuulostaa aika hyvältä, kun makustelee oikein.. "Mä hurahdin muslímoimaan". Kyllä. Saundaa paremmin kuin Jeesustelu. Ehkä. Pitää ennen virallista hurahtamista selvittää vielä pää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minun uskonnossani saa tempaista kirkasta.
-Arska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun uskonnossani saa tempaista kirkasta.
-Arska
Usko pullonhenkeen on vanha suomalaiskansallinen uskonto, kannatan.
Vierailija kirjoitti:
No jos taivaaseen haluat niin ei ole Mohammed sovittanut syntejäsi.
Muslimi voikin sovittaa syntejään jo eläissään ja saa kääntyessään kaikki aiemmat synnit anteeksi joten tarviiko uusia syntejä hirveästi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos taivaaseen haluat niin ei ole Mohammed sovittanut syntejäsi.
Muslimi voikin sovittaa syntejään jo eläissään ja saa kääntyessään kaikki aiemmat synnit anteeksi joten tarviiko uusia syntejä hirveästi tehdä.
Aa, sinulle koko homman pointti on selvästi joku muu kuin totuuden etsiminen.