Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Aion hurahtaa uskoon tämän päivän aikana
25.06.2020 |
Nyt on kaikilla eri uskomuksilla sauma puhuttaa yksi henkilö mukaan laumaan. Olen avoin kaikille ehdotuksille.
Kommentit (23)
Kristiina xx kirjoitti:
Mun serkun ex-tyttöystävä liittyi helluntaiseurakuntaan eron jälkeen. Ilmeisesti ne ihmiset, joilla on pahoja takaiskuja elämässään, helposti hurahtavat uskoon,koska tiedän toisenkin vastaavan keissin.
"Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Etkä aio. Kunhan leikittelit ajatuksella. Uskoon tulossa ei ole kyse kevyestä hassuttelusta, vaan mielen muutoksesta ja koko elämän antamisesta Jeesukselle.
Alue: Aihe vapaa
Voitko rukoilla puolestani, että esim. korona tekee vahvan com backin ja tuhoaa koko ihmiskunnan? Muukin katastrofi käy, toivo on mennyt omasta elämästä ajat sitten ja esim.tämän päivän uutinen "nuorten tempaus laiturilla"vei taas loputkin. Joutaa pois koko maapallon syöpä täältä häätää vihdoinkin. Jotkut kärsivät täällä' läpi elämänsä sdaististen psyko/narsujen kynsissä, myös virkamiehissä riittää näitä. The end, please!