Minulla on kesäsuhde itseäni isomman naisen kanssa
Olen häntä pidempi, mutta hän on painavampi. En ole kehdannut kertoa kenellekään, enkä taida kertoakaan. Paitsi tänne voin anonyymisti tunnustaa. Kyllähän tämä selibaatin voittaa, kun samalla voi kuitenkin etsiä jotakuta toista, jonka kanssa haluaisi oikeasti ihan parisuhteeseen asti.
Kommentit (34)
Olet sairas pukki ap.
Luulen, että olet jotenkin vammainen psyykeltäsi, aivan varmasti olet, tuollainen aloitus ei ole terveen ihmisen tekemä.
Ap olet punkki!
Zinc
(näädän lihassa)
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas pukki ap.
Luulen, että olet jotenkin vammainen psyykeltäsi, aivan varmasti olet, tuollainen aloitus ei ole terveen ihmisen tekemä.
Ei kevyissä suhteissa ole mitään sairasta. Molemmat tässä ovat vapaaehtoisesti mukana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas pukki ap.
Ei kevyissä suhteissa ole mitään sairasta. Molemmat tässä ovat vapaaehtoisesti mukana.
Ap
Paitsi ainoastaan sinä tiedät, että suhde on kevyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas pukki ap.
ApPaitsi ainoastaan sinä tiedät, että suhde on kevyt...
No kyllä molemmat tietävät missä tällä hetkellä mennään, kun tapaamme aina vain seksin merkeissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
KERRO NYT SE TOINEN KIRJAIN
Ap ei uskalla, koska pelkää lynkkausjoukkoa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä itseni puolesta pelkää, mutta en halua kertoa toisista ihmisistä tunnistettavasti. En haluaisi, että hänkään kertoisi minusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on suhde tällä hetkellä itseäni 15 cm pienempään mieheen ja painoa on varmaan 20 kg vähemmän. Sängyssä pitää olla tarkkana, etten murjo itseäni pienempää. Muuten meillä on hyvä meininki.
Alkaako nimi Ahm...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä itseni puolesta pelkää, mutta en halua kertoa toisista ihmisistä tunnistettavasti. En haluaisi, että hänkään kertoisi minusta.
Ap
Älä nyt nolaa itseäsi yhtään enempää. 😄
Minä tykkäisin, jos minulla olisi selvästi isompi nainen. Haluaisin, että se olisi pitkä ja oikeasti lihaksikas. Mikään ei voita sitä ajatusta, että häviäisin sille fyysisessä mittelössä 6-0. Olen tästä ajatuksesta tykännyt ihan nuoresta asti ja nyt on ikääkin jo ihan riittävästi, joten ei ole kyse mistään poikasen päiväunesta vaan ihan fetissistä.
Miten aiot lopettaa tämän kesäsuhteesi ap? Vai odotatko että nainen tekee sen puolestasi?
Hohohooo .. ap ei halua keskustella itsestään, niin on näädät heti haukkumassa ;)
Zinc
Voi voi kun pitäis päästä tirkisteleen ..